Uitgerekend Juli 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Faith3, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith3

    Faith3 Lid

    27 jul 2017
    46
    24
    8
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Wie van jullie is er nog uitgerekend voor juli 2019.
    Mijn laatste menstruatie was 23 septemeber , 11 of 12 oktober was mijn eisprong

    Ik deed gisteren een test
    Ik deed deze morgen ook een tweede test.

    Een clearblue
    Die gaf aan 2-3 weken, wat overeenkomt met 4-5 weken zwangerschap [​IMG]
    En ik ben vandaag nog 1 dag voor NOD [​IMG]

    Dan heb ik superveel HCG ?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Bamy

    Bamy Actief lid

    5 feb 2016
    139
    33
    28
    26 september was mijn eerste dag menstruatie van de cyclus. 9 a 10 oktober heb ik mijn eisprong gehad en vandaag NOD! Heb net een clearblue test gedaan en resultaat is 1-2 weken

    3 juli zou ik dan ongeveer uitgerekend zijn! Dat jij dan 2 a 3 heb is misschien toch een vroegere eisprong? Gefeliciteerd ieder geval en lekker van genieten!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Faith3 vindt dit leuk.
  3. Faith3

    Faith3 Lid

    27 jul 2017
    46
    24
    8
    Vrouw
    gefeliciteerd aan jou ook. ;)
    Wel ik had mijn positieve ovu test op 11 oktober, dus die kan ten vroegste 11 of 12 geweest zijn in mijn ogen
     
  4. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Wat leuke topic

    Mijn laatste menstruatie was 22 september en maandag 8 oktober mijn eisprong
    Alleen het duurt heel lang voor dat de streepjes er op stonden maar wel duidelijk:roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Faith3

    Faith3 Lid

    27 jul 2017
    46
    24
    8
    Vrouw
    Welkom.

    Hebben jullie al wat symptoompjes?

    Wanneer gaan jullie naar HA of Gyne?
     
  6. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Ik was dag voor nod al een echte streep en was behoorlijk emotioneel

    Van eisprong tot innesteling vreselijk buik rommelige darmen kreeg ererg last van en af en toe een dag veel plassen.

    Nu wat krampen en spanning onder in de buik soms menstruatie gevoel en af en toe zere borsten

    Ik durf niet nog een test te doen hihi omdat het heel lang duurde voordat streepje er op kwam. Volgende week maandag ben ik vijf week dan ga ik ziekenhuis inlichten. (vanwege mijn ziektes)
     
  7. Faith3

    Faith3 Lid

    27 jul 2017
    46
    24
    8
    Vrouw
    @knuffelfloor ziektes?
    Ik ben ook zeer emotioneel en wat wispelturig.
    mijn sensitest is van gisteren (2 dagen voor NOD) en de clearbleu van vandaag (1 dag voor NOD)

    Mijn borsten zijn vandaag niet te doen. gespannen, tintelingen,...
    Ook heb ik af en toe ongie-pijn

    Morgen ga ik voor bloed te prikken en 19 november mag ik naar gynaecoloog
     
  8. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Ja mijn diabetes (super goede waarde en al Een jaar goed gekeurd om zwanger te worden)
    Astma heb al een half jaar de goede pufje hihj
    Schildklier super waarde om zwanger te worden.

    Ik vind het zo spannend en ongeloofwaardig:roflmao::rolleyes:
     
  9. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Ow jah en ik had voor nod snel last van vol gevoel alsof mijn eten moet zakken en nog steeds opboeren na eten of drinken
     
  10. Faith3

    Faith3 Lid

    27 jul 2017
    46
    24
    8
    Vrouw
    wel ik heb het langs een andere weg hihi
    nogal wat winderigheid. :confused:
     
  11. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Jah hier ook af en toe :|:p
     
  12. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    Hooooii.

    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

    Ik had 25 september mijn 1e dag van me menstruatie en op dinsdag 9 oktober een iets donkerder streepje op mijn ovulatietest.

    Afgelopen maandag heb ik getest, ik dacht zal toch wel weer niet..Dit is alweer ronde 12 en we hebben vorige week het 1e gesprek gehad bij de gynaecoloog.

    En nu dit.. wat een verassing. Ik gok dat dinsdag mijn nod had moeten zijn. Volgens de berekening zou ik 2 juli uitgerekend zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Faith3

    Faith3 Lid

    27 jul 2017
    46
    24
    8
    Vrouw

    WAauw een dikke proficiat
     
  14. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Hoi iedereen

    Ik ben uitengerekend 1juli. Wij zitten in de mmm en de pick up dus bevruchting was op 8 september.
    Allemaal heel spannend aangezien ik al 2 vroege mk heb gehad kan ik niet genieten. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik te vroeg bevallen en is ons zoontje nadien overleden.
    Ik heb lang getwijfeld om mee te schrijven ergens omdat ik niet binnen dit en een paar weken weer moet afhaken omdat het mis is.

    Ik heb ondertussen op 7w al een echo gehad en er klopt een hartje.
     
    Faith3 en Boeffie1989 vinden dit leuk.
  15. Linda19841

    Linda19841 Actief lid

    26 okt 2015
    171
    61
    28
    Hi, gefeliciteerd allemaal! Volgens mijn eigen berekening ben ik 4 juli uitgerekend (1 dag na de verjaardag van m'n zoontje ;)). Mijn NOD is morgen, maar heb gisteren positief getest en ik voel me ook echt zwanger haha. Moe, steken in de borsten, gerommel in de buik, hoofdpijn.. Maandag de verloskundige bellen voor een afspraak, ik hoop dat ik iets eerder een echo kan krijgen, omdat ik enkele maanden geleden een miskraam heb gehad.
     
  16. knuffelfloor

    knuffelfloor Actief lid

    28 apr 2018
    310
    191
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

    Als goed is ben ik 1 juli uitgerekend
     
    Faith3 vindt dit leuk.
  17. poedersuikerx

    31 aug 2018
    64
    106
    33
    Vrouw
    Gefeliciteerd allemaal!

    Ik ben als het goed is rond 1 juli uitgerekend. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 24 september.

    Tot nu toe heb ik alleen last van mijn onderrug en menstruatie krampen. Ook ben ik twee keer snachts wakker geworden van de buikpijn, maar ik weet niet goed of dit mijn baarmoeder is of mijn darmen. Heb nog geen bloedverlies gehad gelukkig! Vind het allemaal wel heeeel spannend gezien de klachten die ik heb.. ik hoop zo dat ik zwanger blijf :oops:
     
  18. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Whoops ik was er precies niet goed bij dit is de groep voor uitgerekend juli waarin ik had gereageerd en ben voor juni uitgerekend. Zwangerschapsdementie begint al vroeg :roflmao:
     
    Jolo vindt dit leuk.
  19. Linda19841

    Linda19841 Actief lid

    26 okt 2015
    171
    61
    28
    Heftig verhaal lotusbloempje, hopelijk gaat deze zwangerschap volgens het boekje en zul je over 9 maanden een prachtige dochter/zoon in je armen sluiten. Ik zal voor je duimen dat het goed gaat.
     
  20. Beertje96

    Beertje96 Nieuw lid

    24 okt 2018
    1
    0
    1
    Vrouw
    Leiden
    Hoi dames,

    Graag voeg ik me bij dit ‘juli’ groepje. Ik ben zwanger! Volgens eigen berekening uitgerekend voor 1 juli 2019. Ik hoop zó (niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie) dat deze zwangerschap goed verloopt.

    Helaas hebben wij het afgelopen jaar al 2 miskramen moeten doorstaan. Om deze reden kan ik nog niet echt genieten van het feit dat ik zwanger ben. Ben vooral erg bang dat het weer fout zal gaan. Maar we proberen positief te blijven!

    Ik ben trouwens 22 jaar oud, 5 jaar samen met mijn partner en we hebben al een zoontje van bijna 2 jaar.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina