Uitgerekend juni

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kelzi, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelzi

    kelzi Lid

    18 feb 2015
    20
    8
    3
    Vrouw
    NULL
    hallo dames ik ben op dit moment zwanger van mn 2de heb nog zoontje van 2 ben op dit moment 6+1 weken zwanger 16 november intake daarna afspraak inplannen voor de echo !
    Nog meer mensen juni uitgerekend ?


    Liefs
     
  2. Caramba0813

    25 okt 2018
    7
    5
    3
    Vrouw
    Hoi,

    Gefeliciteerd!
    Ik ben ook zwanger, bijna 6 weken. Op 13 nov een echo, dan krijg ik hoop ik een uitgerekende datum. Ben zwanger geworden na een icsi behandeling. We hebben 2 prinsessen, jongste van 5 en oudste is 10.

    Het voelt nog erg onwerkelijk. Heb nu alleen nog erg last van mn borsten en een beetje moe.

    Liefs
     
  3. kelzi

    kelzi Lid

    18 feb 2015
    20
    8
    3
    Vrouw
    NULL
    Hai caramba wat spannend ! Hou me op de hoogte hoe dat is gegaan ! Duimen alles goed blijft gaan .. ik zelf ben misselijk moe en gespannen borsten eigenlijk alles wat k bij mn zoon niet had

    Liefs
     
  4. Rochie

    Rochie Lid

    11 okt 2018
    20
    6
    3
    Vrouw
    Gefeliciteerd meiden! Ook ik ben in van mijn 1e verwachting,
    12 november staat mijn 1e (8 weken) echo gepland. Super spannend allemaal
     
  5. Caramba0813

    25 okt 2018
    7
    5
    3
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

    @kelzi, zal ik zeker doen!
     
  6. Ilse12345

    Ilse12345 Lid

    27 okt 2018
    8
    1
    1
    Vrouw
    Ik ben ook uitgerekend voor juni 23ste om precies te zijn. Ik ben er superblij mee. Ik had vorige week een serieuse bloeding en moest zelfs naar spoed. Gelukkig had ik vandaag een vroege inwendige echo met 6weken en 2 dagen en heb ik het hartje zien kloppen. Dit was een prachtig gevoel.. maar toch ben ik ergens nog bang dat het misloopt. Ik moet gelukkig niet meer werken en doe het heel rustig aan.
     
  7. Caramba0813

    25 okt 2018
    7
    5
    3
    Vrouw
    Jeetje heftig, weten ze niet waar de bloeding vandaan kwam? Misschien als je dit weet, dat je meer gerustgesteld kan zijn?
    Mooi dat de echo goed was, altijd erg bijzonder als je het hartje hoort en ziet kloppen! Vooral rustig aan doen en niks zwaars tillen. En natuurlijk gefeliciteerd! :)
     
  8. kelzi

    kelzi Lid

    18 feb 2015
    20
    8
    3
    Vrouw
    NULL
    Hallo dames ik heb woensdag mn 10 weken echo gehad en alles was goed ! ben echt super blij
    Nu kan ik echt genieten 18 juni uitgerekend
    Jullie dames al goede echos gehad ?

    Liefs
     
  9. Caithh

    Caithh Lid

    26 mrt 2014
    36
    36
    18
    NULL
    NULL
    Hai meiden!
    Ik meld me hier ook! Ģezellig om te kletsen Ik ben 19/20 juni als het goed is uitgerekend. Met 8 weken al een kloppend hartje gezien op de echo, dat blijft toch zo bijzonder! Het wordt ons 3e kindje, ik heb al 2 zoons (bijna 4 en net 1). Voel me zooooo anders als bij de jongens, stukken beter want ik ben niet beroerd en hang niet boven de pot! Alleen extreem moe dat overvalt me soms wel. Woensdag heb ik de termijnecho, spannend
     
  10. Ilse12345

    Ilse12345 Lid

    27 okt 2018
    8
    1
    1
    Vrouw
    Dames,

    Ik had op 6 weken een bloeding zoals ik hierboven vermeld had. Gisteren mijn 12-weken echo gehad en het is een flinke beweeglijke baby. Ik ben zo opgelucht. Ik heb bloed laten nemen en volgende week heb ik de resultaten van de NIPtest en weet ik ineens ook het geslacht.. spannend!
     
  11. Caramba0813

    25 okt 2018
    7
    5
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ook ik had een paar dagen geleden een beetje bloed bij mijn afscheiding. Heb donderdag echo gehad en de baby was ook lekker aan t bewegen. Dat voelde zo fijn om dat te zien!
    @Ilse12345 fijn dat alles goed gaat. Wel spannend zo een nip test. Wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen. Moeten we iets langer wachten voor we weten wat het wordt.
    Uitgerekende datum is 28 juni.
     
  12. Caramba0813

    25 okt 2018
    7
    5
    3
    Vrouw
    @kelzi en Caithh fijn dat bij jullie ook alles goed is!
    Nu kunnen we rustig aan gaan broeden
     
  13. kelzi

    kelzi Lid

    18 feb 2015
    20
    8
    3
    Vrouw
    NULL
    Wat fijn meiden wij hebben bij onze zoon ook geen nipt gedaan dit x ook voor gekozen om niet te doen 18de controle en 28ste doen wij geslachtsbepaling wij houden wel geslacht voor ons als verassing voor de familie wil zo graag weten wat wordt nog even wachten ben nu 13+2 voel me prima soms nog wat misselijk maar is niet te vergelijke met het begin ..
    Hoe gaat met jullie ??
    Liefs
     
  14. Ilse12345

    Ilse12345 Lid

    27 okt 2018
    8
    1
    1
    Vrouw
    Update,

    Hey dames,
    De nipt was goed en we weten het geslacht. Wij gaan het ook nog geheim houden voor familie en vrienden tot aan de geboorte. Spannend!
     

Deel Deze Pagina