Hallo,dinsdag 13/11 hadden wij een echo,ik zou dan 11 weken zijn,maar helaas zagen ze alleen een vruchtzakje dus het was niet verder gegroeid dan 5 a 6 weken 17/11 ben ik begonnen met roze afscheiding,wat steeds erger werd, gisteren hevige rugpijn en wat buikpijn,heb er ook tabletjes voor gekregen van de dokter, alleen is mijn vraag ik verloor gisteren veel stolsels en ik weet dat dat er bij hoord,verlies je dat ook als het vruchtje er uit gaat,want denk niet dat ik dat herken of wel,het verschil tussen een leeg vruchtzakje en een grote stolsel?
hi derone, Nee waarschijnlijk is het niet duidelijk te onderscheiden. Vaak begint de miskraam in derdaad met roze afscheidig op het moment dat de vruchtzak is afgestoten houd het vloeien ook voor een groot gedeelte op en stopt ook de kramp. dan mag je er van uit gaan dat je baarmoeder leeg is. Je kan daarna nog wel een aantal dagen vloeien. Sterkte imke
bedankt voor je snelle reactie, het vloeien is idd al minder,en heb vandaag geen krampen meer gehad, vk beld mij einde van de week nog op zei ze, en volgens mij kan ik dan nog een echo krijgen