Uitleg ovulatietesten raak je echt sneller zwanger hierdoor?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vera, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Kan iemand mij kort en duidelijk uitleggen hoe die ovulatietesten werken. En weten jullie of het echt bijdraagt aan sneller zwanger worden.
    Ik bedoel... zijn er meiden waarmee het ineens wel lukte toen ze deze gingen gebruiken?
    Alvast bedankt.
     
  2. Niet meer actief

    Hey, ik weet niet of die bijdragen tot sneller zwanger worden, ik heb er zelf ook nog nooit gebruikt. Ik heb er al wel eens aan gedacht om ze te gaan gebruiken, dus ik ben benieuwd naar de antwoorden...
    Zijn jullie al lang bezig?
     
  3. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    denk dat je ut eindelijk alleen maar je ei mee opspoort
    Aangezien vele meiden wel een normale ei sprong hebben zou het de kans niet verhogen
    Voor meiden die onregelmatoge cyclus hebben is het wel een uitkomst
    Maar of je er nou sneller zwanger mee wordt ?
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    of je sneller zwanger wordt weet ik niet maar je weet wel zeker dat je op de juiste tijd klust als je een positieve ovulatietest hebt gehad. dit kan dus wel een positieve werking hebben maar als je regelmatig klust is het eigenlijk overbodig. ook krijg je een inzicht in je cycles en dit is misschien voor je eigen gevoel wel fijn.
     
  5. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het is inderdaad prettig om je ei mee op te sporen. Je weet dan wanneer je vruchtbaar bent en wanneer je moet klussen, zodat je de meeste kans maakt. Of je er sneller zwanger door raakt, hangt ook af van een aantal andere factoren. Zwanger worden is een complexe puzzel.

    Als je net begonnen bent, dan zou ik ze nog niet gebruiken. Wees er dan nog niet te veel mee bezig. het legt wel een grote nadruk op vrijen voor een baby.
     
  6. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hoi,
    nou ik heb al een zoontje. Maar we willen gaan voor een tweede. Heb een onregelmatige cyclus en kan nu via via wat ovulatietesten krijgen om uit te proberen. Dus ik vroeg me af hoe ze precies werken. Kan iemand met dat uitleggen, want ik weet er dus echt niks van.
    Je houdt het staafje in je urinestraal, net als bij een zwangerschapstest? Wanneer doe je dat? Hoe vaak doe je dat? etc. etc. Vertel vertel, want ik ben compleet blanco op dit gebied.
     
  7. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ

Deel Deze Pagina