Ik zit erover na te denken om uitnodigingen te versturen voor julia`s eerste verjaardag. Leuke foto`s met tekst erbij. Iemand een idee hoe ik die makkelijk kan maken ?
Ik heb gewoon zelf wat ontworpen in photoshop, en dat af laten drukken als foto, de tekst erachterop gemaakt en toen verstuurd. Groetje sANita
Hier ook zelf ontworpen met paint shop pro en dan op normaal formaat laten afdrukken! Heb toen die foto op een half gekleurd A4'tje geplakt en die opgestuurd naar iedereen!
Ik zie dat dat allebei programm`s zijn die je moet kopen. Weet iemand of er nog andere manieren zijn ? Ben ook niet zo heel handig
Ik heb ze bij de mediamarkt laten maken. 10 stuks voor 4,95. De tekst heb ik zelf uitgeprint en op de achter kant geplakt, zijn erg leuk geworden.
Via: https://www.greetz.nl/ Eigen foto uploaden; kader eromheen; tekst verzinnen en als setje naar je huis laten sturen (of alle adressen ingeven) Ideaal ! 8)
Het kan ook gewoon via kruidvat of blokker. Kan je ook kaders en tekst toevoegen. Gewoon programmatje dowloaden
Hoi, ik heb een collage van foto's van Sam z'n eerste jaar gemaakt met picasa, die als jpg in word gezet, tekst erbij, afgedrukt op 10x15 kaartjes en opgestuurd (of gemaild) Was een groot succes Succes!
Ik heb ze toevallig van de week gemaakt. Hoekje in de kamer versierd met balonnen en slingers, Emma beetje versierd, leuke foto gemaakt en besteld bij www.fotokaarten.nl .Je kon de tekst erop laten drukken, heel leuk!