Uitverkoop babykamers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jody79, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Weet iemand misschien een babyzaak waar ze op dit moment een (liefst gigantische hihi) uitverkoop hebben?

    Wij wonen in Apeldoorn, ik vind het niet erg om een stukje te moeten rijden, maar geen 2 uur in de auto!

    Alvast bedankt!
     
  2. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Baby Gardo, kreeg net een mail van ze
     
  3. shelde

    shelde Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik denk dat het meeste al voorbij is.
    Bij Babysuperstore hebben ze regelmatig goede aanbiedingen en ook verkopen ze bij sommige zaken de showmodellen...

    Wij hebben ons kamertje uit de uitverkoop van babysuperstore... Commode en ledikantje voor 200 euro. Zal een foto in m'n album zetten.
     
  4. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Nou in babypark kesteren hebben ze zo'n fabrieksdump. Daar staan wel leuke kamers voor de helft van de normale prijs.
    Op hun site http://www.babypark.nl staat boven in fabriekshal. Moet je daar eens kieke ;)
     
  5. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Van Asten in Tilburg. Ook als ze geen uitverkoop hebben, zijn de prijzen daar super !

    Nee, geen aandelen.
     
  6. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Deze zaak heeft altijd uitverkoop. Hier hebben wij ook onze kamer vandaan. Superwinkel!

    Hij verkoopt B-keuzes, showroommodellen en fabriekspartijen.

    Dit is de site: www.bibsies.nl
     
  7. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hoi,
    Wij wonen in Deventer en gaan morgen ons kamertje (en de rest) uitzoeken bij BABYDUMP in Hellendoorn. Leuke kamertjes. Weet niet hoeveel je er voor uit wilt geven, maar wij hebben al een kast en dus alleen commode en ledikantje nodig. Zijn we rond de 600 euro kwijt. Maar het kan goedkoper.
    Tot 10 maart hebben ze een actie dat je er gratis een box (of 100 euro korting) of babyfoon bij krijgt. Ze bezorgen alles gratis en mocht er onverhoopt iets misgaan tijdens de zwangerschap dan halen ze alles weer op en krijg je je geld terug.
    Sprak ons wel aan.

    Als er iemand verder nog ervaring (goede/slechte) heeft met Babydump hoor ik het graag.

    Succes met uitzoeken.

    Gr. Dolfijn
     
  8. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Bedankt voor jullie tips meiden!
    Wij hebben vandaag de 20 weken echo en hebben besloten om even te wachten hierop voordat we het kamertje gingen kopen. Maar uiterlijk a.s. weekend moeten we er toch echt 1 bestellen.
    @Dolfijn; wij hebben de wandelwagen bij de babydump gekocht. Ik vind het wel een prettige winkel en ze hebben ook een laagste prijs garantie.

    Mocht er nog iemand zijn met een goede tip: GRAAG!
     
  9. Pollewop

    Pollewop Actief lid

    7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Wij zijn afgelopen zaterdag naar babydump in eindhoven geweest.
    geslaagd! kinderkamer orlando (alleen commode en ledikant) kinderwagen (bugaboo)
    box, maxicosi, campingbedje, wipstoeltje ..
    ik vond t een super winkel!
    1e week van april word t al geleverd!

    kinderkamer let goed op wat je koopt bijna alles is mdf..
    probeer een beetje naar de dikkere platen te kijken!
    je voelt t verschil van zelf als je lade open maken van de commode :)
     
  10. hey pollewop

    ik hoop dat alles goed gaat met je kamertje,want had daar mn kinderwagen besteld en 2x na moeten bellen of ze de luiertas niet wilde vergeten erbij te bestellen kom ik daar geen luier tas,wat nog erger is dat de kleur er weer uit de collectie is,dus heb ik nu maar n effe zwarte genomen!,ze hadden de wagen hier 3feb gebracht buggy verkeerde kleur in de wagenbak 2grote vlekken.nou hup weer in gepakt komen we zaterdag daar,nu zat er in de scherm van de wagenbak n klein gaatje dus hebben we met de oude omgeruild,verders was alles nu op de luiertas na alles goed,we hadden n parasolletje die we niet besteld hadden en toch geleverd kregen er bij gekregen!
    dus dat was ook weer mooi mee genomen! ik hoop voor je dat alles is goed gegaan heel veel succes!

    groetjes krulliewullie(esther) :)
     

Deel Deze Pagina