Ultieme tips??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fietje001, 8 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fietje001

    Fietje001 Actief lid

    21 mrt 2021
    245
    137
    43
    Vrouw
    Hey iedereen,
    Wij zijn samengesteld gezin met 2 prachtige tienerzonen (10 en 13) en doen nu sinds 4mnd poging om zwanger te worden van een spruitje van ons samen maar ik wordt reeds 40jr dit jaar dus ik weet dat het niet makkelijk wordt! Ik weet dat je gewoon veel geluk enzo moet hebben maar ik wou es navragen of jullie eventueel tips hebben...vb supplementen die ik ik kan innemen ofzo?? De lengte van mn cyclussen is op zn kortst 23dagen en op zn langst was 29dagen..momenteel wel reeds cd33 (ik vond mn iesprong niet mbv ovulatietesten mr vorige maandag 29maart dan toch later dan verwacht een vaste smiley op de clearblue..mn nod schuift dus op nr woensdag 14april..had deze morgen wat last van menstruatiepijn dus denk dat mn menstruatie op komst is..anders nergens last van..
     
  2. shirley1987

    shirley1987 VIP lid

    6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik lees even mee. Morgen gaat mijn spiraal eruit en gaan we het ook proberen voor een kindje van ons samen. Ik heb 2 kinderen uit een eerder huwelijk (dochter van bijna 9 en zoon van 10). Ik ben 34 nu en had niet gedacht nog ooit te gaan voor een 3e. En nu willen we samen niets liever.
     
    Fietje001 vindt dit leuk.
  3. Avdsx

    Avdsx Actief lid

    26 okt 2020
    316
    507
    93
    Vrouw
    Hee! Ik zou sowieso foliumzuur slikken. Of andere supplementen helpen, heb ik eigenlijk geen idee van. Heel veel succes!

    Wat wel kan helpen is temperaturen, deed bij mij best wonderen om mijn eisprong te vinden.
     
    Fietje001 vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Tip, probeer je seksleven leuk te houden :) je wordt er niet sneller zwanger door maar goed hij moet wel presteren
     
    Flientje, Oilell en Fietje001 vinden dit leuk.
  5. Fietje001

    Fietje001 Actief lid

    21 mrt 2021
    245
    137
    43
    Vrouw
    Foliumzuur slik ik momenteel al een kleine 2maand. Ik moet me even verdiepen in het temperaturen.
     
  6. Avdsx

    Avdsx Actief lid

    26 okt 2020
    316
    507
    93
    Vrouw
    tempen is niet moeilijk, ik heb de app fertily friend gebruikt om alle tempjes in te zetten. 'Gewoon' iedere dag, zelfde tijdstip, zelfde omstandigheden even je temperatuur opnemen. Rectaal is het beste. Zo kan je je eisprong zien aankomen en of je 'm daadwerkelijk gehad hebt. Ik deed dit wel in combinatie met ovutesten trouwens. Dan had ik zeg maar dubbele bevestiging. Belangrijk is dat je je basale temperatuur vind dus je kan prima vanaf morgen al beginnen met temperaturen. Tips vind je echt all over the internet.
     
  7. Fietje001

    Fietje001 Actief lid

    21 mrt 2021
    245
    137
    43
    Vrouw
    Ik heb zonet een nieuwe thermometer besteld met 2getallen na de komma..maandag of dinsdag heb ik hem in huis..ben nu 9-10dpo...eergisteren wat last gehad van onderbuik (eens links..eens rechts)...menstruatiepijn die uitstraalde nr onderrug..weliswaar nog geen bloedverlies..vandaag wel paar keer gedacht dat het bkoeden begonnen was mr (sorry vr details..was gewoon echt nogal vochtig onderaan) Denk dat ik dit weekend wel ongesteld wordt...ik wil volgende maand goed voorbereid zijn dus ik begin te temperaturen vanaf dat ik de thermometer heb..ik word 40 in augustus dus ik ga jammer genoeg geen 2jr proberen om zwanger te worden. X
     
  8. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ik wordt 38 in augustus en mijn huidige partner en ik proberen nu 6 maanden zwanger te raken. Ik heb een zoon van 10 uit een eerdere relatie...
    Ik besef me elke ronde steeds meer dat het wel eens lang kan duren op deze leeftijd, naast dat je ook gewoon mazzel of pech kan hebben:confused:
    Ik dacht ook niet dat er nog een 2e zou komen bij mij maar nu willen we ook niets liever en zelfs mijn zoon vraagt om een broertje of zusje en hij weet van niks verder:rolleyes:
    Ik hoop echt dat het niet nog heel lang gaat duren want we zouden evt nog wel de optie willen hebben om erna nog eens een poging te doen voor een 3e (2e dan samen)...:oops:

    Ik weet niet of er iets is dat het proces versnelt, denk het haast niet, foliumzuur slik ik idd ook al maanden.
     
  9. Avdsx

    Avdsx Actief lid

    26 okt 2020
    316
    507
    93
    Vrouw
    Super!! Heel veel succes
     
  10. Fietje001

    Fietje001 Actief lid

    21 mrt 2021
    245
    137
    43
    Vrouw
    Ik wou even een update plaatsen:
    Woensdag is mijn vermoedelijke NOD en deze morgen getest maar 100% negatief..heb ook nie echt meer symptomen waarvan ik denk dat het raak kan zijn dus ik hoop dat mn maandstonden snel gaan komen zodat ik er vol goede moed weer kan invliegen volgende maand..
    Hele rare cyclus wel deze maand dus vandaar dat ik goed voorbereid wil zijn vr de volgende maand..
     
  11. Fietje001

    Fietje001 Actief lid

    21 mrt 2021
    245
    137
    43
    Vrouw
    Zopas naar toilet geweest en bij het afvegen (sorry vr details) wat druppels bloed..woensdag ongeveer nod dus ik denk dat ik dan uiteindelijk mag gaan veronderstellen dat mn ongesteldheid begonnen is...
     
  12. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Wat jammer! Hopelijk is de volgende ronde wel raak
     
  13. Fietje001

    Fietje001 Actief lid

    21 mrt 2021
    245
    137
    43
    Vrouw
    We doen ons best..hebben wel samen beslist dat we geen jaar zullen proberen...aangezien ik in het verleden als miskramen heb gehad en ik dit jaar 40 wordt...als het niet lukt dan is het omdat het zo moet zijn..ik wil mezelf dat geen jaar lang aandoen...dat tellen en doen..vind het eerlijk gezegd niet echt fijn en als je er niet goed bij voelt dan stop je er best mee vind ik dan..
     
  14. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Ja iedereen moet doen wat voor haar het beste aanvoelt! En dat is voor iedereen weer anders
     
  15. Fietje001

    Fietje001 Actief lid

    21 mrt 2021
    245
    137
    43
    Vrouw
    Tuurlijk!! Eerste hoopte ik nog op een innestelingsbloeding (omdat bij mij mn maandstonden altijd direct volle bak zijn meestal sta ik smorgens op en tis net een rode waterval...) mr is iets te laat in mn cyclus denk ik..dus we gaan niet meer testen en ervan uit gaan dat het bloedverlies wel zal losbarsten
     
  16. Avdsx

    Avdsx Actief lid

    26 okt 2020
    316
    507
    93
    Vrouw
    Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan zeker nog van innestelling zijn! Je zou dan overmorgen positief kunnen testen. Ik heb zelf ook een innestellingsbloeding gehad en dacht eerst ook dat mens eerder kwam maar leek totaal niet op de tsunami wat ik normaal heb.
     
  17. Fietje001

    Fietje001 Actief lid

    21 mrt 2021
    245
    137
    43
    Vrouw
    Hoi
    Geen probleem hoor! Je geeft geen valse hoop! Ik ben er gelukkig minder mee bezig momenteel want met een pup in huis heb ik mn handen vol momenteel!!
    Moest het echt zo weinig bloed blijven dan test ik woensdag eens mr denk wel dat het mijn maandstonden zijn!
    Grtjs
     
  18. Ally2020

    Ally2020 Bekend lid

    15 nov 2020
    503
    649
    93
    Vrouw
    Ik slik de supple supplementen omdat die kwalitatief hoogwaardig zijn en ik daar een goed gevoel bij heb. Daarnaast ben ik ruim 6 maanden voor ik zwanger werd gestopt met roken en drinken en heb ik geprobeerd zo gezond als ik kan te eten. Dat ging soms goed en soms minder goed haha. De informatie van de site fitforfertility vond ik in elk geval logisch daar heb ik wel wat aan gehad. Misschien helpt het voor jullie ook. Daarnaast is het altijd nog dat één en één geen twee maakt maar bij ons is het toch nog gelukt. En ik zal natuurlijk nooit weten wat de magische ingrediënten waren.
     
    Fietje001 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina