oja leuk programma joh!... maaruhh ik zou het daar ook niet droog houden hoor die paco of sergio.... of maurice........ mja hihi ik keek ook altijd naar temptation island en me vriend en ik zeggen altijd tegen elkaar... als wij aan zoiets mee zouden doen dan zou alles mogen! ik weet toch dat er anders grenzen worden overschreden! ennuh tja die verleidingen.. het word ook zzzoooo aangnaam gemaakt! hihi
We kijken er trouw elke aflevering naar, maar ik zou zelf nooit aan zoiets meedoen. Mn hubby en ik zeggen wel steeds tegen elkaar dat wij de verleiding wel zouden kunnen weerstaan, maar ik denk toch dat als je eenmaal met het spel meespeelt, je hormonen toch een loopje met je nemen... Mooi weer, mannen in zwemkleding, drank...
Wij kijken ook altijd naar Undercover Lover. Ook naar Temptation Island. Maar zelf aan zoiets mee doen...nee bedankt!
Daar zag het er gisteren ook wel naar uit ... ze hadden de verkeerde afspraken gemaakt en zij ging er echt wel helemaal voor ... hoop maar voor ze dat die relatie het houdt ...
Ik heb maandag gemist , maar ga vanavond wel kijken hoor... Dido eruit..tja ze ging wel ver. Ik vind het triest voor Evi (vriendin Paco), maar ja..dom, dom, dom... Liefs Mirre
Hoi ja supergoed programma ik zou er zelf ook nooit aan meedoen mijn vriend zegt altijd als we van elkaar afwillen geven we ons op . en ja dido gaat er vanavond uit want haar vriendje trekt het niet meer was maandag al te zien. dus erg spannnend want dan heb je kans dat er ook geen vrouwen worden weggestemd. DUS KIJKEN VANAVOND ALLEMAAL ! liefs mopsje
Ja idd, van te voren weet je toch al wel waar je aan begint, lijkt mij. Die Nico dacht dat het wel mee zou vallen, maar het viel hem dus toch giga tegen! Jammergenoeg is-ie daar een beetje laat achter gekomen..
Vanavond gekeken en ik vind die Nico wel oprecht overkomen en ook wel eerlijk dat ie terugkomt op heel het geheel. Dido vertrouw ik niet helemaal, misschien had ze het wel op een accoordje gegooid met Sergio...zodat die z'n mond zou houden (in ruil voor?...de helft van het geld of...) Paco jasses wat een engNEK is dat zeg ...en volgens mij neemt die Evi hem nog terug ook. Volgende week maandagavond zit ik weer voor de buis hoor
jongens dido had geen deal gemaakt om er in te blijven voor het geld. maar paco wel die heeft allemaal weddeschappen lopen met de mannen voor deel van het geld. dus beter kijken allemaal he liefs mopsje
ja inderdaad ben het met jullie allemaal eens. leuk programma om te kijken maar zo dom om er aan mee te doen. enne die remco is een lekker ding alleen een beetje te jong maar als ik hem was zou ik vlug een andere vriendin gaan zoeken. wat een rare die nicole. hij is een van de enigste die niks fout heeft gedaan. en verder vind ik het jammer voor sergio dat dido een vriend heeft. maar ja weer eens iets leuks op tv alleen mijn vriend kijkt niet mee hoor vind het maar niks. liefs
Nou ik wist t wel als die sergio bij mij op de kamer sliep En die paco mocht nog geneens naar mij kijken laat staan met een vinger aan me komen :x :x bah wat een griezel ...
Ik val dr ook niet op hoor van die opgepompte typetjes. maar de rest is ook niet wat ja sergio kan dr nog mee door das wel een schatje