En wat vinden jullie van Annuschka? Volgens de roddels heeft zij ook een 'kleurrijke leven' gehad tot nu toe.
Anouschka heeft zo'n netjes gezichtje als ze haar haar vast heeft. Maar als haar haar los gaat ... gaat zij dat ook ... volledig ...
hoi mensen, hebben jullie gisteren nog gekeken zo niet dan moeten jullie woensdag echt kijken want paco is een van de genomineerde en hij breekt nu krijgt ruzie met stephanie en iedereen gaat hem verdenken. dus wordt leuk zo vlak voor de finale. groetjes mopsje
ik heb gisteren gekeken, wat een meid is die annouschka, Ik zou me dood schamen dat ik aan een ander mens geslachtsdeel heb gezeten. Jeetje. Ja over paco had ik gezien. Ben reuze benieuwd naar woensdag.
Annoushka, sorry maar volgens mij is ze niet zo heel slim... je gaat dat toch niet zo eventjes mededelen, precies verwoorden en ook nog alsof het niks is... Nee die is niet bijster slim vind ik. Ben idd benieuwd naar woensdag... Paco breekt he, hij hoefde nog maar een paar dagen vol te houden en dan had hij gewonnen... (of zoals Annoushka zegt: 4 dagen of 3 nachten )
Hoorde ik dat nou goed gister dat Paco een kind heeft? Dan ben je toch wel helemaal totally gestoord als je hier aan meedoet. Dat kind ziet gewoon op tv dat z'n vader ligt te krikken . Als je thuis betrapt wordt door je kind is genant, maar dit wil je toch echt niet...
Idd, ik ken paco, mijn mannetje heeft een tattoo laten zetten bij hem... Hij heeft idd een dochtertje uit een vorige relatie, denk dat ze nu ong 6 jaar is. De mama ken ik niet, weet alleen dat Paco haar alleen opvoedt. Superschattig meisje trouwens.
Mja mannen hé Trouwens, ik vind die koppels die daaraan deelnemen zowiezo niet heel erg verstandig, wie wil nu daarvoor zijn relatie op het spel zetten, je kunt wel zeggen de ultieme test, maar dat is het niet, dat is net als de kat bij de melk zetten en zeggen dat ie er niet mag van drinken... Er zijn maar heel weinig relaties die goed uit zo'n programma komen.
Wat ik van die Paco zie op tv vind ik vreselijk! En die Evi snap ik ook niet. Ik zie haar nog in staat om straks hem toch met open armen te ontvangen met de centen. Oh schat het geeft niet hoor... pfff..
Dat zei ze ook al Mirre ... als hij het kan uitleggen en hij verteld het eerlijk dan wil ze op weg naar huis wel met hem praten ... hoe kan hij dit uitleggen dan ? Ik deed het voor het geld ? Hahahah yeh right !
Oh echt waar... dt heb ik gemist denk ik. Gewoon hele andere (geen) normen en waarden. Hij kan volgens mij gewoon iets rechtlullen wat zo krom is als het maar kan zijn!
Nou idd ... ik denk ook niet dat ik dat huis zou blijven zitten ... maar ja je weet natuurlijk wel waar je aan begint ... en daarom zouden wij er nooit aan beginnen ...
Ze denken te weten waar ze aan beginnen, maar ik zie steeds meer dat gezicht van de vriend van Annouska (weet z'n naam ff niet) vertrekken. Mijn gevoel zegt me dat hij het niet trekt en erna een punt achter gaat zetten. Morgen weer kijken
Ja echt wel .... zeker nu het eind in zicht komt ben ik wel benieuwd of ze allemaal bij elkaar blijven of niet .. Owowow erg hè zit een beetje met plezier naar andermans ellende te kijken ... nou ja dat willen ze zelf ...
Juist! Kiezen ze zelf voor en ik vind het dom. Ik zou een 'goede' relatie nog voor geen miljoen op het spel zetten dombo;s! Ik vind het idd leuk om te kijken...raar maar waar.
meiden vanavond word het spannend want paco breekt, allemaal kijken dus . ik zit echt voor de buis straks ben benieuwd wat er gaat gebeuren liefs mopsje