nou er is weinig gebeurd dat van paco viel erg mee, remco en ivo zijn genomineerd en denk dat remco er woensdag uit ligt. verder weinig nieuws. liefs mopsje
die Realtjuh, geef eens een tipje van de sluier meid Ik wordt erg nieuwsgierig nu ........ Paco is inderdaad een griezel bah.
Paco lijkt misschien wel een griezel, en hij haalt misschien domme dingen uit enz... maar eigenlijk heeft hij wel een klein hartje hoor. Z'n dochtertje ziet hij echt doodgraag en toen ons dochtertje gestorven was, wou m'n mannetje een tattoo laten zetten met haar naam, haar geboortedatum en de afdruk van haar kleine handjes en voetjes en toen heeft hij dat gewoon gratis gedaan, terwijl het anders wel 100 was. Vond ik heel mooi van hem hoor! 't Is wel een flierefluiter
nou ik moet eerlijk zeggen ik vind paco echt een lekker ding alleen jammer dat ie zich zelf zo verlagt voor de tv. maar verder het is dat ik een lieve man heb anders had ik wel een beschuitje willen eten met hem en mischien wel meer ...... . liefs mopsje
Het is natuurlijk ook een spel waar ze in zitten en hij speelt het wel goed hoor...hij zit daar natuurlijk niet om verliefd te worden maar om een smak geld te winnen zou het wel leuk voor hem vinden als hij wint...Remco hoeft van mij niet te winnen want zn vriendin is echt een zeur en die Nick vind ik ook niks nee dan liever voor Paco en Evi
sluit me helemaal bij je aan lydia. remco is een leuke vent maar die vriendin van hem bah en anouschka en nick hadden er al uit moeten zijn. dat zij hem dat aan doet. mmm
Tja als je het zo bekijkt dan is het eigenlijk Paco en Evi wel het meest gegund ... en eerlijk is eerlijk die hebben wel het meeste doorstaan om geloofwaardig over te komen hihihihi
Maar je hoeft niet altijd sex te hebben om geloofwaardig over te komen. Zonder kun je het spel misschien ook wel winnen. Denk dat Evi en Nick heel erg balen als Remco en z'n jaloerse vriendin winnen. Als Dido er nog in had gezeten, denk ik dat zij gewonnen zou hebben...