** Update Muuske64 **

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meiden....we gaan hier gewoon weer verder! ;)
    Hubbie en ik geven het (nog) niet op en weten heel goed waar we mee bezig zijn! Daar hebben we geen psycholoog voor nodig!
    We gaan door tot ik 45 ben! ;)

    Liefs Marjo
     
  2. patricia34

    patricia34 Bekend lid

    19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Muuske,
    heel goed van je dat je het ff naar anderen hebt duidelijk gemaakt hoe jij je hieronder voelt!
    Ik blijf je volgen en natuurlijk blijven de duimpjes draaien!

    Knuffff
     
  3. pekske

    pekske Fanatiek lid

    25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik begrijp je helemaal hoor.

    maar waarom open je dan een nieuw toppic?
    hier kunnen al die meiden toch weer vanalles tegen je zeggen?
    denk je dat een nieuw toppic dat tegen houd?

    snap het niet helemaal?

    je had ook je zegje kunnen doen en in je andere toppic gewoon verder kletsen toch?
    of ben ik nou blond?

    succes in ieder geval met je verder stappen en je poging om een kindje te krijgen...
     
  4. catz

    catz Lid

    5 mei 2007
    11
    0
    0
    ben het met pekse mee eens. Het telkens weer openen van een nieuwe topic vindt ik overbodig.


    Ik wens je HEEL VEEL succes
     
  5. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Muuske je bent zelf voldoende in staat om je grenzen te stellen lijkt me.....Kan me voorstellen dat sommige goedbedoelde adviezen juist erg kwetsend voor jullie zijn. Wens je veel sterkte en succes in jullie volgende pogingen en ik hoop dat het idd voor je 45 raak mag zijn.

    Veel succes, Eva.
     
  6. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Muus,

    Zoals je weet wens ik je veel succes.

    Maar op een forum zitten veel meiden met verschillende meningen. Het is leven en laten leven, maar niet iedereen houd zijn mond en sommigen zijn nou eenmaal recht voor zijn raap. Je hoeft hier niet op te reageren, maar om dan een nieuw topic te openen, is een beetje kinderachtig!

    Het gaat er niet om dat mensen niet achter je staan, maar de waarheid is hard.

    Ik hou er verder over op, maar blijf van mening dat je in een topic verschillende meningen zou horen. Als het allemaal ja en amen zou zijn, is er ook niks meer aan.

    Elvira
     
  7. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Als jullie nu weer over een nieuw topic openen moeilijk gaan doen schiet het nog niet op lijkt mij. Niet lullig bedoelt hoor!

    Muuske veel succes ooit gaat het je nog lukken en ook al ben je 50 als je lichaam en geest het maar aankunnen. Je bent een volwassen vrouw dus je weet zelf goed wat je doet.

    liefs vruchtje
     
  8. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Muuske heel veel succes en ik begrijp heel goed dat je door wilt blijven gaan. Bij ons is ook de keus om te stoppen omdat het na 3 icsi behandelingen nog niet gelukt is, maar we willen het zo enorm graag dat we gewoon doorgaan.
     
  9. geduld

    geduld Bekend lid

    22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Wilde op je oude topic al zetten dat je hem, jammer genoeg, wederom maar moest sluiten. Het ging de oude kant weer op. Kon het niet opbrengen omdat dat waarschijnlijk weer een discussie uit zou lokken. Wijs besluit van je! En we gaan gewoon weer hier verder.

    Muus je weet dat ik je steun en met je meeleef. Je bent niet de enige veertiger hier! Niet je koppie laten hangen. Je voelt zelf wat je voelt.

    Veel liefs en ik blijf lekker doorduimen voor je want wondertjes bestaan dus hoop is er altijd!

    de inmiddels 41 jarige :) geduld
     
  10. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    meid heel veel succes
    en hoop echt dat jij ook zwanger mag raken
    liefs van chantal
     
  11. minou

    minou Fanatiek lid

    30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Heel veel succes.......
     
  12. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    succes meis!En dat jullie droom van een kleintje maar uit mag komen!
     
  13. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    ik snap het doel niet helemaal van je nieuwe topic.
    Iedereen kan hier ook weer reageren, maar wens je ook in dit topic al het geluk en een zwangerschap toe.
     
  14. Niet meer actief

    Muus

    Heel veel su6 en zoals je weet ben je niet de enige 40 'er ben er ook 1 en wij gaan er ook nog voor met als doel zolang mijn lichaam het toelaat en mn geestelijke kant zo sterk en nuchter is als nu dan staat niets of niemand ons in de weg omdat kleine wondertje waar te maken

    ok heb wel hubbie ervoor nodig hahahaah gaat moeilijk zonder hem he .....gelukkig ben ik weer op regel gelijk na mn MK van 06 aug zit netjes op 28 dg cyclus dus wij gaan weer volop klussen


    zoals een wijs iemand ooit tegen me zei
    je word pas zwanger als er een zieltje voor je klaar staat en je lichaam het wil dus wie weet wat de toekomst ons nog zal brengen

    zolang je nog met gezonde geest kunt tikken komt alles goed wens je daarom heel veel su6 en je mag zoveel babbelen als je wil zijn er altijd wel een paar die naar je luisteren ookal zijn we het niet altijd met elkaar eens toch

    dikke knuff liefs kaley
     
  15. Davalee

    Davalee Actief lid

    24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik wens je heel veel geluk en sterkte ook in deze topic! Hopelijk komt je kinderwens gauw uit!
     
  16. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meiden....zit inmiddels op CD26 (normaal 26-28) en voel nog helemaal niks! Normaal voelde ik allang vanalles!
    Gisteren ging me temp van 37,1 plots naar 36,8 en ik dacht game over, maar vanmorgen weer gestegen naar 37,1. Raar! :(

    Nog een paar dagen afwachten! Maar ik koester geen hoop! (zelfbescherming)

    Wordt vervolgd.... ;)

    Liefs Marjo
     
  17. Niet meer actief

    spannend meid

    maar je temp wil niet altijd wat zeggen he ;)
    even afwachten nog
    succes :D
     
  18. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Carul....inderdaad meid! Maar je hoort zovak dat het misgaat zodra de temp keldert, dus....

    Heb trouwens 11 oktober een afspraak in het Elisabeth in Tilburg.
    Blijk nog 1 vergoedde ICSI te mogen ondergaan en zij willen het doen, dus....

    Liefs Marjo
     
  19. Niet meer actief

    oh spannend
    tja mij zul je dan nog niet tegenkomen
    wij beginnen op zijn vroegst pas volgend jaar weer
    maar wanneer...
    weet je ook bij wie je een afspraak hebt?
    pb me maar als je wilt want de naam mag niet genoemd worden ;)
     
  20. MissGin

    MissGin Fanatiek lid

    1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Jeetje Marjo dat is goed nieuws zeg, dat ze nog 1 poging vergoeden!
    Ik ga alvast beginnen met duimen hoor meid!
     

Deel Deze Pagina