Urban Arrow en dreumes

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door ennasus, 14 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasus

    ennasus Actief lid

    16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Hi,
    Een vraagje voor de mensen met een Urban Arrow: ik heb er eentje besteld en erg veel zin om mee de weg op te gaan. Nu heb ik twee kinderen, van bijna 4 en bijna 2 jaar. Die van 4 gaat op het bankje. Nu lees ik dat het bankje het meest geschikt is voor kinderen vanaf 2,5. Vanwege dat jongere kinderen vaak wel goed kunnen zitten, maar niet heel stabiel bij hobbels etc.
    Nu zag ik dat er Yepp adapters zijn, alleen deze is voor de Yepp mini (voorstoeltje), daar zal hij niet heel lang inpassen. Andere opties las ik over een peuterschaal, deze is er alleen tot 18 maanden.
    Ik heb het idee dat er een ‘gat’ zit tussen 18 maanden en 2,5. Te jong voor het bankje maar ook al te groot voor een peuterschaal. Hoe hebben jullie dit opgelost? Toch al op het bankje laten zitten, of flink langer in de Yepp Mini. Al vraag ik me of of dat over een paar maanden nog goed zit.
    Bedankt voor jullie ervaringen alvast!!
     
  2. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Wij hebben onze Urban arrow sinds dat de kinderen 3,5, bijna 2 en 2 maanden oud zijn. Onze middelste heeft nooit ergens anders gezeten dan op het bankje. Dat kon ook niet anders met de maxicosi erin. Ik zeg dus, gewoon op het bankje. Gordels goed om. Kan vast.
     
  3. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.286
    3.527
    113
    Volgens mij is het ook een soort bakfiets toch?
    Onze jongste gaat sinds ze 21 maanden is bij de gastouder in de bakfiets, uiteraard met een riempje om en dat gaat prima, ze vind t prachtig!:)
     
  4. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hier nu voor dreumes van 16 maanden de peuterschaal geïnstalleerd twee weken geleden, daar kan ze echt wel in tot ze twee jaar is. Kleuter zit ernaast en Maxi-Cosi gaat er straks weer voor. Past prima in onze Urban Arrow :thumup:
    Vanaf ruim twee gaat ze gewoon op het bankje, dan zitten ze zo stabiel dat dat echt al wel kan.
     
  5. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Yepp op de grond zou ik niet doen. Als degene op het bankje eens met de benen zwaait schopt ze de tanden van de voorganger eruit.

    Ik heb een rubberachtige stoel van Babboe geïnstalleerd. Kan tegen regen ook, heel handig. Tot een jaar of twee heel fijne oplossing.
     

Deel Deze Pagina