urine test postief maar pco en net bevallen. HELPP!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mummie2b80, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Ik ben van de week naar de gyn geweest om een echo te laten maken om nogmaals te controleren voor ik weer aan de pil ga. In mijn eierstokken zaten tientallen eiblaasjes. Een duidelijk beeld dus.

Maar ze zag ook iets in mijn baarmoeder zitten. Een ringetje. Het was heel vaag, maar toch maar even urinetest..

WAt blijkt....het is positief. Na jaren van behandelingen en een prachtige dochter tot resultaat (veel iui en ivf) ben ik nu opeens spontaan zwanger. Ik heb pcos en mijn man zwak zaad.
    MOrgen word ik teruggebeld door de gyn.
    Ik vraag me af of de test niet positief kan zijn door pcos. Maar misschien houd ik mezelf alleen maar voor de gek..

WAt moeten we nu?? WE willen nog zo genieten van onze kleine meid en hebben ook de financiele ruimte niet op dit moment.

HElppp!!!

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Hoe lang geleden ben je bevallen dan? misschien dat de test daarom pos was :S ?
    Maar een soort van ringetje zou je toch wel denken dat er zegmaar iets zit.

3. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Voor mijn gevoel ben ik net bevallen, maar ze is al 6,5 maand.

Ik ben echt op va de zenuwen.

4. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hoihoi,

ik heb ook pco en ik weet zeker dat je hierdoor niet ene vals positieve test kunt hebben. Spannend zeg, laat je morgen even wat weten??

5. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat spannend zeg!
    Kan me voorstellen dat je hier ondersteboven van bent. Niet op gerekend en dan ineens toch zwanger. Maar als ik je geschiedenis zo lees is het dus wel echt een wonder dat je nu spontaan zwanger bent!
    Ik kan natuurlijk niet in jullie leven en portemonnee kijken. Maar eer je bevallen bent is oudste kindje ook alweer bijna anderhalf.
    Wat zegt je man ervan?

6. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    die kreeg de slappe lach.
    Later kreeg ik een smsje dat we het alllemaal maar eens moeten laten bezinken en dat we morgen maar even af moeten wachten.

Het ziekenhuis kon ook niets zeggen (de assistente) over de hoeveelheid van hcg. LEkker vaag allemaal.
    Op de echo vond ik het niet echt op een zwangerschap lijken. Ook met ivf heb ik al echo's gehad van 5 weken en deze leek er echt niet op. Blijf het raar vinden.

7. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Wat een verhaal!

Wilden jullie wel ooit voor een tweede gaan? In dat geval kan ik me voorstellen dat het -ondanks de timing- toch een zegen is, dat je niet weer het hele traject door hoeft. En inderdaad, het duurt nog wel even voor de tweede er is.. !

8. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ben benieuwd wat het zh morgen zegt..

9. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Ik denk dat ze morgen zeggen dat ik terug moet komen voor bloedtest (waarom ze dat niet meteen doen vin dik raar).

Ja, we wilden voor een tweede gaan. Maar we wilden dit pas doen over een jaar of 3. Daarom zijn we nu zo geschrokken.
    daarnaast hebben we nog een adoptietrjact lopen.Het is allemaal zo dubbel.//

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wow dat is best schrikken maar wel op een mooie manier!
    Ondanks dat het niet gepland was,mis het wel een mooi kadootje.

11. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik kan mij goed voorstellen dat je daar helemaal niet op gerekend heb en je het nu allemaal even moet verwerken! Maar het is wel een ontzettend mooi kado! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat geeft weer hoop!!:)

Heel veel sterkte iig!!

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Jeetje, wat een verhaal zeg! Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt.
    Veel succes en sterkte in deze onzekere dagen. Hoop dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt!!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WOW.. wat een mooi wonder.. maar kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent.. een zw.schapsring zie je wel bij bijv 4 tot bijna 5 wk... dus zou je net zwanger zijn... spannend hoor..

14. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    en wat zei het zh??

15. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koesteren! Zo zie je maar, wonderen zijn de wereld
    niet uit! Financieel kan ik niets over zeggen.

Succes!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.013
    2.127
    113
    Brabant
    wat een wonder. ookal is het een overdonder-wonder....
    Wat zei het zkh vandaag?
    (je kunt van PCO geen posi test krijgen!)

17. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Ik ehb net bloed laten prikken. Helaas krijg ik maandagmiddag pas de uitslag.
    We hebben de hele nacht gepraat en vooral manlief is er heel positief over. Ikzelf moet echt nog omschakelen.

Misschien heel egoistisch, maar ik zat net weer helemaal lekker in mijn vel, strak buikje en weer in topconditie. Ik was echt trots op mezelf en had zin in de zomer. Nu moet ik gewoon weer even omschakelen.
    Mijn grootste angst is dat ik niet genoeg tijd heb voor mijn kleine meid straks.

ik laat het jullie maandag weten..

18. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Spannend hoor!!

Ik ga mee lezen..:)

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wauw wat bijzonder!
    Kan me voorstellen dat je even moet wennen en omschakelen, maar: er groeit een écht waanzinnig wondertje in je buik!

20. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    succes vanmiddag!

Deel Deze Pagina