wie heeft er ook al de kriebels maar zijn nog niet bezig? wij wel. wij trouwen over iets meer dan 3 maanden en gaan daarna voor nr 2. we hebben al een zoontje van 2 jaar en 4 maanden (bijna) en gaan 17 juli trouwen. Ik wil zelf niet bewust zwanger trouwen en ik wou er pas daarna weer mee beginnen omdat ik niet wil dat ik met twee dingen in me leven bezig ben wat iets enorms is in mijn leven zeg maar. ook moeten wij naar het zh dit keer omdat ik net als veel meiden hier pco heb en daar medicijnen voor moet krijgen... ons zoontje is gewoon een bijzonder geschenkje omdat hij spontaan is gekomen zeg maar. de gyn vertelde ons dat een tweede keer zoals toen niet zo erg snel meer gaan gebeuren dus tja.. ik weet dat er wel een kans is maar dat gaat waarschijnlijk dat heel lang duren, vandaar dat we hebben gekozen om dat naar het zh te gaan voor wat extra hulp... maar ik heb dus nu al de kriebels ervan, leuke kriebels.. ik tel nu en de dagen tot ons big wedding en dan is de tijd ook gelijk aangekomen om nog zo bezijnder wondertje te mogen hopen krijgen... wie ook? en wanneer gaan jullie voor het echie? x es
o grappig tonneke.... lekker hoor.... nee zal je net zien ben ik nu zwanger ben ik 3 maanden misselijk... wij gaan dus echt voor na julie haha
Ja bij ons is het ook best onverwacht hoor dus niet echt gepland. Zo zie je maar weer over onze eerste zoon hebben we meer dan een jaar moeten proberen en van de tweede ben ik onverwacht zwanger..Het begrip plannen zegt dus niks bij ons. Maar de tijd vliegt toch dus het is zo juli
wij gaan waarschijnlijk ook ergens in juli/augustus starten voor de 2e... ons 1e kindje is nu bijna anderhalf. ik wil er zobiezo 2a 2,5 jaar tussen hebben zitten,zodat mijn 1e al wat meer zelfstandig is..lijkt me erg fijn.