Urinevraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CynthiaB, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik vroeg me af of de kleur van je urine ook op zwangerschap kan wijzen. Ik drink heel veel, en normaal heb ik alleen 's ochtends gele urine, en de rest van de dag echt helemaal doorzichtig.

Maar ik heb het idee dat het de afgelopen twee dagen wat lichtgeel van kleur is, ook als ik de hele dag gewoon thee en water drink.

Wijst een donkerdere kleur op zwangerschap of heeft dat er niets mee te maken?

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Bij mij is het andersom. Mijn urine is in de ochtend bijna doorzichtig. De rest van de dag is het donkerder van kleur.

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Misschien drink je dan 's avonds meer dan overdag.

Niemand antwoord op mijn vraag?

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Als je weinig drinkt, is je urine donkerder van kleur. Drink je veel (ongeacht wat) dan is je urine lichtgeel tot zelfs waterig.

Het is dus een kwestie van hoeveel je gedronken hebt.

5. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Ik sluit me aan bij Daisy, hoe meer je drinkt hoe wateriger je urine. Ook alcohol en koffiegebruik zorgt voor een lichtere urine, omdat zij de nieren aanzetten tot meer urineproduktie. Ik denk niet dat de kleur van de urine iets zegt over al dan niet zwanger zijn. Ben zelf medisch goed onderlegd en zou niet weten hoe een zwangerschap de urinekleur zou moeten veranderen, maar misschien heb ik het mis hoor.

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Okee, nou dan maak ik me weer druk om niets....

t is wat he, zwanger willen worden en elk gevoeltje willen zien als een symptoom.

7. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Het is heel natuurlijk dat je antwoord probeert te krijgen op de vraag of je zwanger bent nog voordat je het op wat voor manier dan ook daadwerkelijk kan weten. Veel vrouwen voelen het goed aan, veel vrouwen beelden zich gevoelens in omdat ze graag willen en veel vrouwen voelen niets en zijn toch zwanger. Jij kent je lichaam het allerbest, en als jij je anders voelt dan anders, wie weet....wachten kan erg slopend zijn, da's een ding dat zeker is. Ik hoop heel hard voor je dat je over 1.5 week een positieve test in handen houdt en je eind maart een wolk van een baby in je armen mag hebben, dat wens ik trouwens voor iedereen!

8. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Aan de kleur verandert er volgens mij helemaal niets, wel kan de urine iets troebeler zijn bij een zwangerschap maar dat zal je nog niet meteen kunnen zien. Eigenlijk is het voor je NOD nog te vroeg om al iets op te merken.

Deel Deze Pagina