Utrogestan en zo moe!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door taschke, 11 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taschke

    taschke Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Hey iedereen
    Wegens al 2 vorige zwangerschappen waarbij mijn meisjes al rond 28 weken wilden komen en nu ook al weken met pijnlijke harde buiken en een verkorte baarmoederhals zit neem ik 2 á 3 x per dag 200 mg utrogestan.

    Ik sta ' s morgens uitgeput en doodmoe op en wil gewoon de hele namiddag slapen.
    Ook kan ik mij helemaal niet meer concentreren en heb ik bijna geen eetlust.

    Vreselijk nu het vakantie is en ik nog 2 kinderen heb rondlopen van 8 en 10 jaar die toch leuke dingen willen doen in de vakantie :(

    Wie heeft ook zo extreem last van de utrogestan?
    Nog 4 weken en dan mag ik er mee stoppen maar ik ben echt een zombie de laatste weken :(
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik heb het gebruik vanaf de eisprong tot 12 weken zwangerschap (wel flink afgebouwd vanaf 8 weken). Ik startte met 2x2 bollen per dag en vanaf 8 weken heb ik afgebouwd naar op een gegeven moment 1 bolletje per dag.
    Ik kan me niet herinneren dat ik er moe van werd. Wel chagrijnig!
     
  3. Moess

    Moess Niet meer actief

    Ik werd ook enorm moe van utro bollen. Ik merkte gewoon dat ik bijna altijd ongeveer een uur na het inbrengen bijna in slaap viel...
     
  4. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Ik spuit proluton ivm een eerdere vroeggeboorte, is ook progesteron. Ik ben daar ook heel moe van. Slaap iedere dag tussen de middag als dl op bed ligt ook een uur.
     
  5. 1982Justme

    1982Justme Niet meer actief

    Ik ook zooooo moe.. kon ook s morgens gewoon echt niet wakker worden..
     
  6. jomay

    jomay Bekend lid

    5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Ik krijg ook proluton in verband met risico op vroeggeboorte. En heb ook totaal geen energie. En ben chagerijnig... maar geen idee of het echt daardoor komt of gewoon door de zwangerschap. Eetlust heb ik dan weer wel.... o_O En hier ook een vakantie op komst met kinderen die vermaakt moeten worden... pfff... alhoewel ik dan wel niet meer sochtends dat vroege spitsuur heb, dat scheelt weer.
     

Deel Deze Pagina