Vaarwel mijn kleine b.o.b

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door acissej, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acissej

    acissej Bekend lid

    17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    We zijn vorig jaar maart met de pil gestopt omdat we zo graag kinderen wilde hebben. En we dachten dat we zo zwanger zouden raken. Na een half jaar had ik alle symptonen maar geen positieve test. De dokter zei dat het een bevrucht eitje was die niet gepakt had. Jammer maar we gingen weer verder met goede moet.
    Want zwanger worden was toch wel onze wens. In maart dit jaar naar de gynaecoloog doorgewezen en nog steeds met goede moed want nu ging het snel gebeuren dachten we Nou dat was ook zo. Na een ecg was ik zwanger. Ooh wat waren we blij ongelooflijk is het echt waar maar ik was zo misselijk en oooh wat deden mijn borsten zeer het kon ook niet anders. We hebben erop getoost met ice-tea en bedachten hoe we het onze ouders en zusjes gingen vertellen. Met grappige kado`s gingen we onderweg en ooh wat waren ze blij voor ons.
    Er was niks mis met me behalve lage rugpijn maar dat kon zeiden de dokter en de gynaecoloog. En toen we voor de uitslag van de foto gingen zeiden wij tegen de gynaecoloog we weten dat het goed is want we zijn zwanger. hij zei we gaan meteen kijken en ja hoor een vruchtzakje. Verder nog niks te zien maar het was ook te vroeg volgende week kon ik voor de 2de echo. Niemand kon mee maar dat was niet erg het zou toch goed zijn.
    Helaas ik was in mijn eentje toen ik het slechte nieuws hoorde.
    Er was nog steeds niks te zien en dat zou toch wel moeten nu ik 6,5 week was. Ik moest rekening houden met een miskraam. Ik liep verdoofd naar buiten heb nog een afspraak weten te maken voor de volgende week en liep huilend naar buiten en belde mijn man op. Hij verstond me niet eens zo in tranen was ik maar hij wist het meteen en zei ook ik kom naar huis toe. Ik ben nog naar huis gereden hoe weet ik echt niet. Hij was er binnen 20 minuten wat ook niet haalbaar is normaal maar ja.
    Ik kon die week erop op vrijdag komen maar ik zei na 2 dagen dat red ik niet het is 10 dagen weg en ik wil eerder, ik kon weer op woensdag komen en waar ik eerst dacht steeds het zit fout kreeg ik hoop. Er was geen bloed en ik was nog steeds misselijk(al wat minder maar nog wel) mijn borsten deden nog steeds evenveel pijn. Dus wie weet zat het in mijn hoofd.
    Nou die woensdag kwam en ik was eigenlijk wel in een goede mood want het zat toch allemaal goed. Nou niet dus er was niks te zien met 7,5 week en dat kan niet ik had 2 opties of afwachten of weg laten halen. hier hadden we het al over gehad en eerst wilde ik het afwachten maar de laatste dagen kreeg ik nachtmerries en dacht ik elke keer dat ik bloede. We kozen voor weglaten halen.
    Ik kon vrijdag al terecht en wat was ik blij. Ik wilde niet blijven lopen met niks in mijn buik terwijl ik me zwanger bleef voelen. Ik huilde toen ik naar binnen werd gereden wetende dat dit het laatset moment was dat ik zwanger was en toen ik eruit kwam en naar de kamer werd gereden huilde ik weer want ik was het niet meer. Ik was mijn kindje kwijt.
    Ik heb veel moeite om het te verwerken vandaar dat ik het zo opschrijf allemaal het is voor mij om het te verwerken.
    Ik ben zo lang en nog een beetje boos op mijn lichaam geweest. Hoe kan het me zo voor de gek houden met denkende dat ik vruchtje had een mogelijk kindje. Nee ik dacht dat dit het was we werden ouders. Alles voelde goed het zat goed dacht ik.
    We hadden zo veel dromen en nu hebben we niks behalve afwachten tot ik weer ongesteld word en het weer kan beginnen.


    Lieve B.o.b(zoals we je noemde baby on board)
    Ik mis je en we hadden je graag verwelkomd in deze wereld ik weet dat het onze tijd nog niet was anders hadden we je wel in onze armen mogen houden straks maar ik weet dat je nog een keertje bij ons komt en dat we je dan echt mogen vasthouden en knuffelen.
    Denk je nog wel eens aan ons zoals wij elke dag aan jouw denken.
     
  2. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Veel sterkte, meisje! Een knuffel voor jou en je partner!
     
  3. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    tsjong wat erg meid voor jouw en je partner
    heel veel sterkte
     
  4. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik vind dat het het mooi omschreven hebt en kan me daardoor voorstellen hoe verschrikkelijk dit voor jou en je partner moet zijn.
    Ik wil je veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst. B.o.b. zal altijd bij jullie zijn en hopelijk kunnen jullie binnenkort vooruit kijken en een gezonde baby verwelkomen. Het is jullie gegunt!
    ***knuffel***
     
  5. Tanja20

    Tanja20 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    veel sterkte
     
  6. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    veel sterkte meis!
     
  7. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Sterkte
     
  8. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heel veel sterkte..
     

Deel Deze Pagina