Vaccinatie afspraak maar nog geen brief.

Discussie in 'Corona forum' gestart door anne19791980, 12 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne19791980

    anne19791980 Fanatiek lid

    9 dec 2008
    1.484
    218
    63
    De griepprik groep krijgt nu de uitnodigingen binnen voor vaccinatie.
    Hier val ik ook onder.
    Er waren hier online al best veel die de brief binnen hadden. Ik heb begin deze week de huisarts assistent gebeld of ik op de lijst stond (ik haal niet altijd de griepprik) maar ik stond er op. Zei zij dat ik alvast kon inplannen omdat de brieven toch deze week binnen komen.
    Dus ik heb zondag de afspraak staan.
    Maarja nog geen brief. Vandaag zoals ik in de post app zie ook geen brief. Morgen is er geen post.
    Dus ik begin hem nu wel te knijpen.
    Zonder die brief wordt je niet geënt staat er.
    Dus dan zou ik zaterdag middag moeten afbellen. Voel mij nu dus nogal lullig.
    Is er echt geen optie dat ze je san wel prikken? En wat als je de brief dan kwijt bent?

    Ik zit er best mee in mn maag. Meestal volg ik gewoon netjes de regels. Maar ik wil hem zooooo graag.
     
  2. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.936
    1.663
    113
    Vrouw
    Mss vandaag je huisarts nogmaals bellen en vragen of zij een brief kunnen opstellen voor de zekerheid?
     
  3. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Hier het zelfde verhaal. Zaterdag de afspraak staan..
     
  4. anne19791980

    anne19791980 Fanatiek lid

    9 dec 2008
    1.484
    218
    63
    Huisarts hiervoor bellen? Ik denk dat dat niet echt de bedoeling is en ze het al druk genoeg hebben.

    Ik kan wel naar de afspraak mijn icd/pacemaker kaart meenemen die staat op mijn naam en mijn afspraken kaart van het zkh.
    Kan mij voorstellen dat er bv toch wel iemand echt die brief kwijtgeraakt. En hoe doen ze het san? Ook niet laten doorgaan?
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  5. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Dit was ik ook van plan op mijn ICD kaart staat mijn naam ook :rolleyes: of even voorgeschiedenis van het LUMC. Zien ze Op de reden. Maar aan de anderen kant zal dit vast niet de bedoeling zijn. Of vrijdag bellen dat mijn brief kwijt ben. Maar wat ze dan zegen... Mijn ha kan hier verder niks mee. Die heeft alleen een lijst door moeten zetten naar de GGD.... Al lees je hier dat er ook h zouden zijn die het zelf zouden moeten versturen. Vaag allemaal.
     
  6. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Ik snap niet zo goed wat een huisarts hiermee zou moeten... Bel de lokale GGD zou ik zeggen en kijk wat zij ervan zeggen.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  7. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.037
    1.729
    113
    Kraamverzorgende
    Je kan gewoon prikken zonder brief. Ik ken in ieder geval 2 mensen waarbij is geprikt zonder brief.
     
  8. anne19791980

    anne19791980 Fanatiek lid

    9 dec 2008
    1.484
    218
    63
    Elena: mensen uit de griepprik groep?

    En ik ga zaterdag ochtend bellen met de vaccinatie lijn als het nog niet binnen is, wat ze ermee willen...

    Maar het knaagt gewoon aan mij stom he?
     
  9. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.650
    21.151
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Huisartsen worden al gek genoeg van al die vragen over vaccinaties. En ik zou er verder ook niks mee kunnen, de meeste huisartsen leveren het bestand aan, en een bedrijf verstuurt de oproepen. Ik heb geen idee wat er instaat zelfs.
    Maar als de assistente je het advies heeft gegeven om alvast afspraak te plannen, zou ik miss wel bellen. Mag zij het ook oplossen :roflmao: Maar als het goed is, krijgt iedereen de brief deze week.
     
    Waxinelichtjes en Anouk2005 vinden dit leuk.
  10. biancatje

    biancatje Actief lid

    2 feb 2007
    213
    27
    28
    Ik heb hetzelfde, ook zaterdag de afspraak, vandaag komt er niets vlg de app en ben bang dan vrijdag ook niet. Ik wacht het wel af en anders bel ik wel op en zeg het af
    Vind het maar vreemd gaan, hoor van heel veel mensen die de brief hebben gekregen terwijl ze niets hebben en nooit gehad, mensen die verwisseld zijn.. heel apart
    En als daar sprake van is, dan kan je ook niet alsnog op de lijst komen.
    Ik wil hem ook heel graag, heb te veel mensen ernstig ziek zien worden, en elke jeer de dans ontsprongen.. geeft gewoon veel stress als je al longproblemen hebt
     
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ik ken zelf iemand die afgelopen maandag gevaccineerd is door de GGD terwijl ze in de griepprik hoort en natuurlijk de brief nog niet had. En ook nog een locatie die als je belt tot de 11-6 vol geboekt is.
     
  12. biancatje

    biancatje Actief lid

    2 feb 2007
    213
    27
    28
    toch word aangegeven dat je de broef meenemen moet en hoor ook wel dat ze je anders wegsturen
    Met griepprik indicatie zou je voorrang moeten krijgen.
    Volgende week mag de vlg leeftijdsgroep ook en zal dan nog later worden voor je een afspraak hebt denk ik.
     
  13. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.625
    10.519
    113
    Mijn moeder had maandag een afspraak gemaakt voor donderdag en woensdag lag de brief keurig op de mat. De post heeft nog genoeg mogelijkheden om langs te komen. Wellicht gebruiken ze een andere postbezorger die wel iedere dag komt.
     
  14. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.106
    113
    Vrouw
    Morgen is t ook Hemelvaart he? Dus geen post. Grote kans dat ie vrijdag of zaterdag alsnog komt. Ik had ook al afspraak gemaakt en gister de brief binnen
     
  15. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.759
    830
    113
    Noord Holland
    Waar hebben jullie de afspraak gemaakt? Hier komt vandaag de brief binnen maar online , als ik aangeef dat ik een uitnodiging heb omdat ik onder de griepprik groep val en mijn geboortejaar invul , krijg ik de melding dat ik online geen afspraak kan maken
     
  16. anne19791980

    anne19791980 Fanatiek lid

    9 dec 2008
    1.484
    218
    63
    Dan even de cookies en geschiedenis wissen of via incognito er inloggen.
    Toen lukte het hier wel.
     
  17. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha daarom zeg ik tegen iedereen ook bel de GGD maar val ons niet meer lastig ;)
    Als het goed is krijg je ook een sms 48 uur van tevoren en dat is voldoende.
    Het zal ze een rot zorg zijn of je wel of niet een brief bij je hebt. De gezondheidsverklaring moet natuurlijk wel mee en je ID.
     
  18. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Er is maar 1 site coronavaccinatie-afspraak.nl Gaat met digid.
     
  19. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Hier had ik ook last van... Wat @anne19791980 al aangaf, verwijder even je Cookies uit je browser en hij zou het wel moeten doen! ;)
     
  20. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Edit:
    Sorry wilde in een ander topic reageren haha
     

Deel Deze Pagina