Vage echo 9.4 weken zwangerschap

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kikkertjekwak, 26 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Goedemiddag,

    Het is een beetje apart om er een heel onderwerp over te openen gezien de vk het een goede echo vond maar toch zit iets me niet lekker.
    Ik heb een echo gehad waarbij ze me tussen de 9.2 en 9.4 weken zwangerschap schatte. Een duidelijk kloppend hartje. Kindje lag er slecht voor zei ze.. Waardoor de echo niet duidelijk was.

    Maar ik kon er echt helemaal niets van maken. Zit me niet helemaal lekker moet ik zeggen. Vorige zwangerschap was ik hier ook en had ik met 8 weken echt al een duidelijk beebje. Echo was net als toen, nu ook uitwendig.

    De foto die ik bijvoeg was de duidelijkste... Wat vinden jullie? Kan het echt zo zijn dat een echo zo vaag is dat er niet iets in te zien is met 9 weken of kijk ik zo slecht ?

    Ik weet dat ik ergens moet vertrouwen op dat de vk het wel een mooie echo vond maar ik kan er gewoon met m'n hoofd niet bij..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Featherr vindt dit leuk.
  2. Sooff

    Sooff Fanatiek lid

    4 jan 2020
    1.124
    849
    113
    Vrouw
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je ergens misschien wat teleurgesteld bent doordat je meer baby verwachte. Het is inderdaad geen mooie duidelijke echo. Maar als de vk zich geen zorgen maakt zou ik het toch maar iets los proberen te laten. Hopelijk is je volgende echo duidelijker.
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ik heb ook veel van dit soort echo's gehad, heb ook slechts 1 echo die mooi en profil is en dat was pas in de 30 weken (had om de week echo). Zodra ze je de rug toekeren heb je pech :p
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Dit was mijn termijnecho,inwendig en door de gyn gedaan.

    (En op de echo zagen we hem wel bewegen toen maar lag gewoon zo ongunstig)

    Helaas dus bijna alle echo's niet echt mooi.de gyn zei ook dat ik geen 3d echo's moest laten maken want was zonde van t geld. Draaide gewoon mee met de echokop zodat hij ook gewoon niet mooi erop kwam
     

    Bijgevoegde bestanden:

    JupitR en Kikkertjekwak vinden dit leuk.
  5. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Jullie hebben geen idee hoe blij ik ben met deze reacties, en de andere echo foto . :p :oops:. Bedankt, ik zag altijd van die mooie echo's maar het kan dus anders hihi! Ik heb over 2 weken termijn echo.. Ben benieuwd!
     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ja bij de eerste had ik ook alleen maar mooie echo's haha, zo'n prachtig haribo beertje. Maar helaas bij nr 2 minder geluk :p
    T is wel een heel knap kind geworden dus ik kan nu wel showen gelukkig haha
     
    Besco en Kikkertjekwak vinden dit leuk.
  7. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Haha dat is dan wel weer mooi! Ik wist echt niet dat het kon, dacht echt wel dat het duidelijker moest zijn. Zag er alleen een ocopusje is. Maar op basis van de reacties geloof ik dan dat er een babytje groeit :D
     
    mum2be2 vindt dit leuk.
  8. Vieder85

    Vieder85 Niet meer actief

    Ik vond mijn termijn echo bij 10,6 ook braad. Kan er bij mezelf ook weinig baby van maken. Gelukkig met 16 geslachtsbepaling bij een modern echocentrum
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Ik had met dat termijn ook zo’n vage echo, ik vond het wel heel erg jammer maar inderdaad de verloskundige zei er niets over alleen dat het kindje op dat moment wat ongunstig lag. Geen zorgen dus
     
  10. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Gelukkig stellen veel dames je hier al gerust.
    Ik heb een echo gehad met 7.5wk (achteraf 8.1) Wat ik zelf ook nogal vaag vond en baalde toen ook nog niet echt een baby te zien.
    Maar met 9.4wk weer een echo en al duidelijk verschil!

    hopelijk (nouja, ..wellicht) is je volgende echo prachtig!!
    Sowieso zou ik me proberen niet druk te maken als je termijn klopt en de vk tevreden is en geen reden tot zorgen ziet!
    Soms krijg ze de iniminie’s er gewoon niet goed op! Ze liggen nog zo dicht tegen de rand en zijn nog zo klein!

    (zie mijn verschil en dit zijn mn mooiste echo’s op dat termijn o_O:rolleyes:)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  11. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Hier was het met bijna 9 weken ook niet meer als een langwerpige vlek. Op de echo zelf, met bewegende beelden, was het duidelijker. Toen zag je beginnende armpjes en beentjes zwaaien, maar de foto zelf was niks.
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  12. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Mijn echo was dus exact hetzelfde als de 1e foto van spannende tijden, zo zie je maar, dood normaal gelukkig. :p
     
    Kikkertjekwak en spannendetijden vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina