Vage testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 6ok11, 18 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 6ok11

    6ok11 Bekend lid

    24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

    Ik ben de laatste tijd niet lekker in orde, om alles uit te sluiten heb ik afgelopen donderdag een test gedaan en zag ik tot mijn grote schrik een licht streepje. ( Ik ben aan de prikpil ) ! Vandaag weer een test gedaan en weer een licht streepje, het zijn wel echt tuurstreepjes die ik alleen in bepaald licht kan zien, en moeilijk op de foto krijg. Ik gebruik geen medicatie of andere dingen. Zien jullie het ook, of ben ik gek ?! Als het goed is zijn er 2 van vandaag en eentje van afgelopen donderdag die ik had open gemaakt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Als je met 5 dagen ertussen op beide testen een heeeeel erg tuurstreepje hebt dan ben je niet zwanger hoor!
     
  3. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Overigens zie ik op je testen niks.
     
  4. MamaSelina

    MamaSelina Bekend lid

    19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Ik snap dat je dat uitgesloten wou hebben en dat je dan schrikt van dit (indroog) streepje want dat is denk ik wat je ziet , en die hebben de action wel vaker helaas. Ik zie geen roze streepje zo op de foto en het is inderdaad dan zo dat de laatste test oploop zou moeten laten zien en dus ben je (waarschijnlijk) niet zwanger. Ik hoop in ieder geval dat je je uitkomst krijgt die je graag wilt.
     
    Annedore vindt dit leuk.
  5. 6ok11

    6ok11 Bekend lid

    24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel , voor je lieve berichtje. Ik denk ook dat het een indroger is.
     
    MamaSelina vindt dit leuk.
  6. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Ik zie op de eerste test een heel licht streepje, maar die had ik een paar dagen geleden ook op deze test (van de action, toch?). Ik weet zeker dat ik niet (meer) zwanger ben, aangezien ik deze test net na mijn menstruatie deed om zeker te weten dat ik niet zwanger was voor ik aan een nieuwe ronde zou beginnen. Een dag voor mijn menstruatie had ik namelijk een lichte streep op een test van een ander merk. Ik denk dus dat dit of een indroger is of een voorgedrukt streepje.
     
  7. MamaSelina

    MamaSelina Bekend lid

    19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Graag gedaan en ik zag m ook dus je bent niet gek. :)
     
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Ik zie geen streepje. Denk niet dat je zwanger bent
     

Deel Deze Pagina