wij gaan in februari een weekje op vakantie en nu wilden we misschien weer naar curacau gaan... maar er is daar een paar mnd geleden zo'n wateroverlast geweest en vraag me af of het wel veilig is om daar op dit moment heen te gaan? overal op het net staat dat een profeet een tsunami voorspeld heeft? wie weet er iets van of heeft daar kennissen of familie wonen?
Ikzelf zou niet voor 1 weekje zover gaan. Je hebt uiteindelijk meer last van de jetlag (terugweg) dan dat je daar bent. En dan zeker nog met 2 jonge kinderen. Het is toch gauw 12 uur vliegen, dan nog de tijd die je van te voren op het vliegveld moet zijn etc. Wateroverlast, tsja dan kun je voorlopig ook niet naar australie. En een profeet die een tsunami voorspelt.... daar zou ik niet te veel naar luisteren. Denk niet dat het afgeraden wordt om die kant op te gaan en dat het dus gewoon veilig is. Wij hebben familie op Curacao, maar die maken zich echt geen zorgen hoor..... Wij zijn ooit in juli/augustus (orkaanseizoen) naar Aruba geweest en hebben nergens last van gehad. Er kan zoveel gebeuren als je ergens bent, nee daar zou ik niet te veel rekening meehouden.....
Een week is kort inderdaad mbt tijdsverschil. Zou me om het weer niet zo druk maken. Heb zelf op dom.rep. gezeten in orkanenseizoen, je mag er gewoon heen en hebben 1,5 dag af en toe een enorme regenbui gehad.
ben zelf geweest begin september en ook met onze dochter was toen nog geen 2 en is helemaal goed gegaan zowel heen als terug en tja een profeet die iets voorspeld???? het is niet aan mij om te oordelen of dit onzin of waarheid is maar de tijd zal het leren
we gaan met zn tweetjes, onze dochters logeren bij opa en oma... we gaan elk jaar een weekje weg.... maar dan 9 dagen dus 2 reisdagen aangezien het 11 uur vliegen is... heb nooit geen jetlag gehad hoor... is toch lekker relaxed zo in het vliegtuig films kijken en boekjes lezen ik heb ook nergens negatief reisadvies gezien dus denk dat ik maar eens ga rondkijken voor tickets en een hotel... vorig jr zaten we op jamaica... maar die mensen daar zijn niet echt geweldig... curacou was onze mooiste vakanie dus willen we graag eens terug....
Nou als je zonder kinderen gaat kan ik maar 1 ding zeggen: DOEN!! Zou zelf in ieder geval niet ergens anders naar toe gaan omdat een profeet een tsunami voorspeld... maar ja dat is mijn mening. Heb zelf meer de instelling van: als er iets moet gebeuren, gebeurt het toch wel.