Hier heel afhankelijk van ons fertiliteitstraject. Tsjechië en Albanië staan weer hoop op het lijstje. Maar Turkije en Bosnië ook. Dus misschien 1 van de 4 in de meivakantie en 1 in de zomer. Maar de meivakantie beslissen we einde van het jaar. Zomervakantie pas in maart.
Onze plannen zijn: Herfstvakantie; weekendje CP of Beekse Bergen Kerst; nog onbekend weekje/ twee weken zon maar ik wil na de kerst weg Voorjaar: skiën? Mei: Italië Zomer: Bali Maar als ik zwanger wordt dan staat alles weer anders
O echt he, wel beetje luxe probleem. Ik kom gewoon zo geradbraakt uit het vliegtuig en dan hebben we ook hele goede stoelen enzo net geen business class. Maar zo met de auto en de ferry was gewoon heel fijn en prettig. Komt ook omdat het daar rustig was ik de drukte vind ik het ook minder. Maar ik vind Amerika ook enorm gaaf. Dilemma’s
Voorjaarsvakantie: skiën in Oostenrijk Pinksteren: waddeneiland Zomer: Thailand Herfstvakantie: waddeneiland Alleen de zomervakantie moet nog geboekt worden. En ik wil eigenlijk ook nog met de vouwwagen op pad, anders staat die een jaar niks te doen.
In het dal bij Fiss heb je een camping in Ried en in Prutz, maar dan moet je altijd met de auto de berg op voordat je met de gondel de berg op kan gaan. Ik heb geen idee of dat in een ander gebied anders is, maar wel goed om rekening mee te houden.
In Fiss zelf heb je dat niet, daar kun je gewoon naar de kabelbanen lopen. Wij zaten in een mooi appartement, maar meer voor jonge kinderen. Geen zwembad of meer.
Ik hoop volgend jaar weer naar Bonaire te gaan. Straks even het hotel mailen om te vragen wat de verwachting is wanneer het wellness gedeelte opengaat. Dan kan ik daar mijn vakantieperiode op afstemmen.
Precies, wij zaten ook in een appartement naast de gondel, maar in het dorpje bij de gondel is geen camping.
Wij hebben nog niets voor volgend jaar geboekt of in de planning staan. Wintersport slaan we een jaar over, vooral omdat we graag richting de alpen zouden gaan, maar heel veel regios hebben tegelijk vakantie, en daar heb ik niet veel zin in. aanschuiven bij de skilift. Misschien dat we nog wel iets boeken naar het noorden, maar dan zou ik eigenlijk graag een keer zo'n huski safari, noorderlicht excursie enzo doen. De meivakantie is voor de kinderen dit jaar weer 2,5 week, dus dan zouden we nog wel ergens heen kunnen gaan, al is het lekker een week op de veluwe. Voor de zomer zouden we graag weer een verre reis maken, met deze keer wat meer cultuur. maar ik weet niet waar heen. kan sri lanka worden of costa rica, maar we eindigen vaak in een totaal andere plaats dan wat we bedenken, dus het kan bijv. ook nog indonesie of peru worden. Ik heb een luxe probleem dat ik niet weet waar ik heen wil en uiteindelijk nooit genoeg vakantie dagen heb...
@nicole18 je vroeg het niet aan mij, maar wij zaten in aparthaus gondeblick en dat was echt heel mooi op een superfijne locatie naast de start (of het eindpunt) van 3 gondels.
Er is 1 vakantie waar ik al jaren van droom en nu hopelijk eindelijk werkelijkheid wordt in 2026. Met ons eigen kindje naar de zee gaan. Zo simpel en niks groot maar dat is een beeld waar ik me al jaren aan heb opgetrokken wandelen over de dijk met de kinderwagen, babyvoetjes in het water, enz. En hopelijk kunnen we ook nog een keertje naar ons geliefde zuid Frankrijk. Dat zijn de 2 plaatsen waar ik op m'n gelukkigst ben, behalve thuis
Voor het eerst in mijn leven hebben we geen idee wat we willen volgend jaar. Mei gaan we naar Turkije, herfstvakantie naar Spanje maar voor de zomer heeft niemand in het gezin een idee of wens. Dus wie weet, voor het eerst een zomer in Nederland
Wat een mooi vooruitzicht! Ik schrijf niet heel actief, maar lees wel veel mee. Droom voor jullie die uitkomt, het is jullie zo gegund!
Ik wil, nee ik ga, volgende zomer weer terug naar onze vaste plek in Spanje. Nu al 3 jaar niet geweest en dit jaar serieus hartzeer van gehad. Wanneer, hoe lang en in welke samenstelling is nog te bepalen
In de voorjaarsvakantie gaan we naar Oostenrijk. Ik wil 1x in mijn leven besneeuwde bergen zien. Hopelijk ligt er genoeg. In de zomer gaan we sowieso naar Kroatie. Afgelopen jaar naar Spanje geweest, maar dat kan voor ons bij lange na niet tippen aan Kroatië. Ik denk In combinatie met Oostenrijk. Dat vind ik ook zo'n fijn land. Meivakantie misschien een paar dagen. Geen idee nog. Wij hebben een caravan. Onze hond gaat altijd mee. Frankrijk, Oostenrijk en Kroatië zijn fijne landen met een hond. Spanje zou ik met onze hond nooit meer doen. Wat zoek je precies voor vakantie?
Planning is hier in de meivakantie naar Normandie En de zomervakantie naar de Ardeche Beide keren willen we graag een huisje/stacaravan huren ivm de hond. En met dochter samen nog een paar dagen weg na haar eindexamen. We weten nog niet waarheen, wel binnen Europa.
Volgend jaar zomer wederom 3 weken rondreizen door Denemarken / Zuid - Zweden (niet hoger dan stockholm). Als iemand nog tips heeft voor Zuid Zweden hou ik mij aanbevolen. Dochter is 1 week op kamp, eerste week van de zomervakantie, met scouting. Beetje afhankelijk waar dat is wil ik kijken of ik in de buurt op de camping kan staan. En mijn baas goedkeurt dat ik thuis werk in de ochtenden. De meivakantie ben ik nog over aan nadenken kamperen op camping Junora in Zuid Frankrijk of iets anders. Ik vind het vliegen zo verschrikkelijk duur.