Vakanties volgend jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Youtan, 19 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Durven jullie al plannen te maken voor volgende vakanties of voor volgend jaar zomer?

    Wij hebben net (al!) Marveld Groenlo geboekt voor de meivakantie, kampeerplaats met privesanitair. Deze plaatsen zijn sowieso altijd snel weg, dus deze keer zijn wij er ook vroeg bij.

    We gaan niet skiën aankomende winter, voor het eerst in jaren. De kerstvakantie willen we graag naar CenterParcs, maar dat wacht ik wel af. Andere weekendjes weg lagen al niet meer in de planning. Net als de zomervakantie, meestal maken we in de zomervakantie de plannen voor het jaar erna. We wilden volgend jaar naar Thailand, maar dat durven we niet aan. Nu zijn de plannen: Normandië en nog wat in Frankrijk en evt Noord Spanje. Of zullen we toch in Nederland blijven...

    Hoe zijn jullie plannen? Of plannen jullie niet (nooit?) vooruit?
     
    Eefia vindt dit leuk.
  2. Ellen1989

    Ellen1989 Bekend lid

    21 dec 2009
    635
    264
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Wij willen volgend jaar een weekje hiken in Luxemburg met de kinderen. Er loopt daar een trail route waar verschillende camping dicht in de buurt liggen. Rugzak met tent etc op de rug en baby in de draagdoek (als we een beetje een makkelijke baby krijgen:rolleyes:) We hebben nog niks vast gezet, en waarschijnlijk wordt het dan toch de tenten velden.
     
    bulakgirl en Youtan vinden dit leuk.
  3. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.360
    1.743
    113
    #3 Krabje, 19 aug 2020
    Laatst bewerkt: 19 aug 2020
    Wij hebben 3 weken geleden marveld al geboekt voor de zomervakantie volgend jaar :D
    Gewoon een parkeerplek. Wij gaan voor het eerst weer kamperen, onze zoon heeft nog nooit gekampeerd. We willen in voorseizoen nog ergens onze nieuwe tent opzetten en uittesten.

    Met de kerst zitten we hopelijk in cp hochsauerland. Dat is al geboekt, we zouden eerst in de meivakantie naar de eiffel gaan maar dat is toen geannuleerd. Dus omgeboekt naar hochsauerland
     
    Youtan vindt dit leuk.
  4. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Wij hebben een weekje cp staan, omgeboekt vanaf dit jaar. Verder willen we heel graag naar Bonaire, maar dat zullen we nog moeten zien hoe dat loopt.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  5. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.012
    3.478
    113
    Vrouw
    Skivakantie is al geboekt (dat hebben we in februari dit jaar al geboekt).
    Andere vakanties boeken we nooit ver van te voren. En als ik kijk naar deze zomer was er nog heel veel beschikbaar (in Italië), zowel vakantiehuizen, als huuraccomodaties op campings als kampeerplekken. Ik verwacht dat dat voor volgend jaar niet veel anders zal zijn.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  6. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.925
    1.659
    113
    Vrouw
    Hier voorreservering op de paal met prive sanitair voor eind aug 2021

    verder geen plannen

    meivakantie willen schoonouders met ons weg maar die gaan niet op voorhand Reserveren...
     
  7. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    De Paal is inderdaad ook leuk!
     
  8. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.533
    113
    De meivakantie staat, is een boeking van dit jaar die omgezet is.
    In de zomer is het plan weer Denemarken. Nog niet geboekt.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  9. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Al eerder op Marveld geweest? Het is een leuk park hoor. Wij zijn vorig jaar geweest in de meivakantie met privesanitair en dat is echt heerlijk! Je douche naast je, er zit verwarming in, dus natte spullen kan je er drogen en je hoeft niet met de afwas te slepen.
    Maar in de zomer minder nodig vind ik ook.

    Hoe oud is jullie zoon?
     
    Krabje vindt dit leuk.
  10. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Dat wilden wij ook, we zouden afgelopen meivakantie naar Zuid Frankrijk gaan. Maar volgend jaar valt de meivakantie van mijn man niet gelijk met die van mijn dochters mij helaas. Dus die optie is er niet (voor een week naar ZF vind ik te ver).
     
  11. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.360
    1.743
    113
    Wij zijn er nog nooit geweest. Vrienden van ons wel.
    Onze zoon is nu bijna 12. Hij wil volgend jaar graag kamperen, aangezien man en ik het ook leuk vinden, maar weer een tent aangeschaft
     
    Youtan vindt dit leuk.
  12. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.533
    113
    Wij zouden dit jaar met hemelvaart en pinksteren gaan, daar een voucher voor gekregen. Dit jaar hebben onze kinderen 3 weken meivakantie, dus gaan we met hemelvaart en de hele week daarvoor. In totaal 1,5 week.
    Wel lastig als de vakanties niet aansluiten.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  13. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Heel apart omdat we lesgeven in dezelfde regio... maar ik VO en hij MBO. En in ‘normale’ situaties heb ik nog mijn extra vrije dagen (ik heb 40 vrij opneembare uren extra), maar aankomend jaar krijg ik geen toestemming om ze achter elkaar op te nemen Ivm Corona en wat er ons misschien te wachten staat. Alle lesuren die door kunnen gaan moeten doorgaan!
     
    tuc vindt dit leuk.
  14. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben het al wel gepland - maar nog niets geboekt. Wij willen naar Frankrijk, in de buurt van Nantes - naar de RCN camping daar. En dan nog een dag of 5 naar een camping in de buurt van Juno- Beach - dit jaar hebben we Utah en Omaha gezien, Juno, Gold en Sword beach wil ik ook graag nog bezoeken. Ik dacht aan 5 dagen - misschien is een week toch ook wel nodig ;) om alles te zien.
     
  15. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.983
    2.279
    113
    Noord-Brabant
    Wij hebben nog een boeking staan op de Zandstuve van dit jaar meivakantie. Deze hebben we dus naar meivakantie 2021 gezet. Ook hebben we stug de wintersport al geboekt. We gaan zien waar het schip zal stranden. Zomervakantie 2021 hebben we nog niet geboekt. Die boeken we meestal in oktober of november aangezien we toch weer een poging gaan wagen om naar Italië te gaan.
     
  16. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Even gekeken op die site! Ziet er leuk uit daar!
     
  17. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.925
    1.659
    113
    Vrouw
    Ja super camping!
     
  18. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Maar ik kan niet reserveren? Of iig kijken wat het kost voor volgend jaar?
     
  19. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.925
    1.659
    113
    Vrouw
  20. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.130
    1.370
    113
    We hopen in het voorjaar een weekend naar center parcs te kunnen. Al droom ik wel al van een zonnige vakantie in het buitenland volgend jaar zomer, dat mis ik nu enorm (we zouden nu op Kreta zitten).
     

Deel Deze Pagina