Vakantiewoning in buurt Amsterdam

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Annie82, 1 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Wie heeft de tip?
    Ik zoek een luxe vakantiewoning op een park met zwembad en een speeltuin (voor onze dochter van bijna 3). We willen Amsterdam makkelijk kunnen bezoeken met openbaar vervoer voor bijvoorbeeld Artis en de stad zelf maar wel ‘s avonds de rust. Een ligbad is ook aangenaam anders krijst mijn dochter alles bij elkaar in de douche....
    Is europarcs poort van Amsterdam of de rijp iets? Of marinapark Volendam? Nog andere opties?
     
  2. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Europarcs Poort van Amsterdam vonden wij leuk. Alleen zou ik dan wel met de auto naar een P&R rijden en vanaf daar met OV verder. Direct aan het park is volgens mij geen directe OV aansluiting.
     
  3. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Dank je! Dat is ook prima qua vervoer. Heb gewoon geen zin in hoge parkeerkosten en mijn dochter vindt trein en de bus fantastisch!
     
  4. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij gingen naar P&R Zeebrug. Dan betaalde je een tientje per keer. Voor dat bedrag stond je geparkeerd en kon je met tram of bus vanaf die P&R naar het centrum rijden en weer terug. Let wel op dat je alleen dat retourtje krijgt. Wij hadden tussendoor ook nog een keer met de tram gereisd, maar dan werkt je pasje daarna niet meer.

    Overigens vonden wij Poort van Amsterdam ook een prima uitvalsbasis voor een bezoekje aan bijv. Hoorn, Enkhuizen etc.
     
    Annie82 vindt dit leuk.
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Wij vonden Marinapark Volendam ook wel erg leuk. Kleinschalig, maar prima huisjes (wel even kijken voor "gerestylde"). Je loopt zo over het dijkje richting centrum Volendam. Ook erg leuk om een keer mee te maken.
     
    Annie82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina