Vals positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Isabeaux, 24 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    mijn vriend en ik zijn nu 7 maanden bezig voor ons eerste kindje.

    Twee dagen geleden had ik mijn nod en heb ik getest met de early test van Action. Hier kwam een streepje uit, vanochtend getest met 2v5 van Kruidvat maar deze bleef zo goed als wit.

    Nu behoorlijke verwarring, kan het zijn dat de action test vals positief is? Ik heb (als het goed is gegaan) een foto van de action test bijgevoegd.

    Ik hoop dat jullie mij uit de spanning kunnen helpen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Als je na uw NOD zit zou ik een clearblue doen. Dan heb je direct duidelijkheid..
     
  3. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    De early van de Action geeft vaker vals positieve lijntjes helaas. De normale doet dit niet (minder). Maar voor 2 dagen na NOD zou je zeker een duidelijke test moeten hebben dus ik gok inderdaad op een vals positief :(
     
  4. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Dankjewel voor jullie reacties, ik haal vanmiddag een normale van de Action om te kijken wat die doet, maar ben inderdaad bang dat dit een vals positieve test is, aangezien die van de Kruidvat vrijwel helemaal wit is nog :(.
     
  5. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wat bedoel je met vrijwel wit, je ziet dus wel iets? Heb je ook een foto van de kv2v5?
     
  6. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    :p:p:p:p
    Ik heb hier helaas geen foto van gemaakt, heb hem weggegooid omdat ik dacht hier is niks op te zien. Maar nadat ik dit had gedaan begon ik toch te twijfelen of er toch niet iets zichtbaar was. En met deze test van action van twee dagen geleden kan ik het toch niet helemaal loslaten haha :p
     
    allesreiniger vindt dit leuk.
  7. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    En ga je nog een andere test doen? Met zo'n streepje had ik allang opnieuw getest. Ik ben verbaasd dat de Action zulke valse strepen geeft. Ze zouden die testen uit de handel moeten halen, ik hoor dit enorm veel....
     
  8. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Vanmiddag na werk ga ik opnieuw een test doen, ben heel benieuwd wat daar uit komt.

    Ja gek hè met die action testen, ik dacht eerst misschien is dit een indroog maar vind m behoorlijk aanwezig en vrij rozig/paars

    Jullie horen het!
     
  9. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Ja, dat is ook mooi roze en het lijkt niet op een indroog. Heel veel succes vanmiddag. Ik hoop op een mooie knaller voor je:)
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je enig idee wanneer je eisprong was? Want mocht je nu 16 dpo zitten dan zou ik wel een duidelijke streep verwachten op de kv vandaag.
    Ik ben benieuwd naar een nieuwe test.
     
  11. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Dankjewel!! Ik hoop ook dat er een duidelijke streep uitkomt, zo vervelend dat afwachten...
     
  12. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Ik weet het niet precies omdat ik deze maand niet heel secuur ben geweest met de ovulatietesten, maar hij zal zo rond 9 of 10 januari geweest moeten zijn. Vind het zo apart ook omdat ik voorheen met action tests altijd negatief testte en dan was ie ook echt spierwit, niks te zien verder.
     
  13. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Als je piek op 9 of 10 januari is geweest, dan uiterlijk 12 januari je ei, dan zou je vandaag pas 12dpo kunnen zijn (zeg ik dat goed @RoGiJuLi ?)
    Maar toch zou ik dan ook wel wat verwachten op de Kv test, zeker als de action test van eerder niet vals zou zijn.

    Kortom: ik ben benieuwd naar je test van vanmiddag, want nu weet je nog niks :oops:
     
  14. Isabeaux

    Isabeaux Actief lid

    24 jan 2020
    116
    84
    28
    Vrouw
    Nou heb een normale van de action gehaald en deze gaf negatief resultaat..

    Ik heb er nog eentje liggen voor morgenochtend om met ochtend urine te testen maar denk toch echt dat de test van twee dagen terug vals positief uit is geslagen. :(

    Hoop nu ook maar dat m’n ongesteldheid snel doorzet zodat we door kunnen naar de volgende ronde.
     
  15. wishtobe

    wishtobe Niet meer actief

    Wat vervelend. Als het niet raak is inderdaad dan maar gewoon ongesteld om weer een nieuwe ronde te kunnen beginnen. Succes!
     
  16. CVM

    CVM Lid

    18 aug 2019
    5
    4
    3
    Vrouw
    Kunnen de early testen van de Action ook vals positief geven als het echt een knaltest is?
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Nee bij een knaltest niet.
     
  18. CVM

    CVM Lid

    18 aug 2019
    5
    4
    3
    Vrouw
    Ok bedankt, ik heb immers net positief getest en begon me al zorgen te maken na alle reacties hier op het forum. Het is immers de eerste keer dat ik positief test met een Action early
     
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto? En waar in je cyclus zit je nu?
     
  20. CVM

    CVM Lid

    18 aug 2019
    5
    4
    3
    Vrouw
     

    Bijgevoegde bestanden:

    bluedrake, Isabeaux en Kikki1 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina