Hallo mama's, Ik bied te koop aan. -thermobad van bebejou met staander en babysteuntje incl luieremmer. Allemaal in kleur rood. -maxicosi in de kleur donker grijs -zwart -easybase van maxicosy -bopita box in de kleur wit -zeer mooie boxbekleding van quax (boxligger en stootrand) -bumboo seat in de kleur lila met appart verkrijgbaar speelblad erop -inklapbare commode van ikea kleur zwar-wit -loopstoeltje lime groen met muziek -draagzak kipling in de kleur donker groen -boxhangmatje ook te gebruiken als draagzak. Alles is gekocht in 2009 dus zeer nieuw en goed onderhouden.?...
Heb je ook foto's??? Ik denk dat er dan meer mensen kijken, of even op marktplaats zetten en dan de link hier zetten
Marktplaats.nl - kopen of verkopen - Vind goedkoop op Marktplaats.nl hier mijn link naar marktplaats daar kan je foto's vinden van al mijn advertenties
Heb even bij je advertenties gekeken, is dat honden/katten verblijf serieus? Waar gebruik je zoiets voor? Heb je miss foto van je bumboo seat?
Oops zag het al.....ik had iets anders in mijn hoofd meer zon zitzak idee, maar dat is een Doomoo ofzo sorry!