van droom naar nachtmerrie

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door mama84, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Gefeliciteerd met de geboorte van Luca!!

    Geniet er van! maar dat lukt wel als ik het zo lees hihi :) je zit op die heerlijke roze wolk!
     
  2. Fayy

    Fayy Niet meer actief

    Wat een rotex zeg.. heb alles even nagelezen.. zoals vele hier zeggen, je bent hartstikke sterk!! en je vriendin is gewoon geweldig dat ze jullie bij haar laten wonen.. je ex komt vast wel op hangende pootjes terug maar dan moet je dr gwn een hard hoofd in hebben je heb nu wel wat anders aan je hoofd.
    van harte gefeliciteerd met je zoontje!!!!! veel liefs
     
  3. Superfly

    Superfly Actief lid

    2 jun 2010
    189
    19
    18
    Vrouw
    Jeetje wat heftig.
    Als je denkt dat alles goed zit en dan ineens zoiets.. pff het lijkt me zo erg als dat je over komt!

    Als ik het zo lees denk ik als eerste dat er iemand een verhaal aan hem heeft opgehangen dat jij met een ander naar bed ben geweest. Zou dat zo kunnen zijn? (dat hij dat heeft gehoord, niet dat jij dat gedaan heb)

    Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie er uit komen!
     
  4. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Marije,

    eerst gefeliciteerd met je zoon! ik heb je topic net gelezen, en ik vind je enorm sterk! Als je ex nu met hangende pootjes terug komt, hou dan de deur voor hem gesloten (voorlopig) hij heeft jou heel veel aangedaan en geniet nu lekker van je zoon en laat hem er voorlopig maar blijven. Als hij nu komt levert dit spanningen op en is niet goed voor jou en je zoontje. Mijn ex ziet ook niet om naar zijn zoon, ik ben hier erg kwaad om geweest maar nu vind ik het wel prima zo. En voor mijn zoon is het ook beter want dan ben ik niet kwaad en voelt mijn zoon dat niet aan... kinderen voelen nl. emoties aan van hun mama's. Nou lekker genieten van je zoon! en zet hem op want je doet het heel erg goed!
     
  5. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Wauw, ik heb net ook het hele topic gelezen en wat ben jij een topper zeg!

    Hoe zit het nu eigenlijk als de vader het kindje erkent heeft, heeft hij dan bepaalde rechten?
     
  6. Tamale

    Tamale Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zoontje Luca!!!!!!
    Geniet ervan meid.

    Hoe is het nu met je?
    Heeft de vader Luca al wel gezien?


    Knuffel!
     
  7. francescak

    francescak Fanatiek lid

    17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

    hoi marije!!

    lees nu pas dat je bent bevallen! van harte gefelciteerd! hoe gaat het met jullie?
    doet luca het goed?

    groetjes!
     
  8. 1984Wen

    1984Wen Actief lid

    28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Voor zover ik weet (pin me er niet op vast) heeft een partner, als je niet getrouwd bent, pas rechten als hij het en erkent heeft en gezag heeft aangevraagd bij de rechtbank. Ik geloof wel dat als de man het kindje erkent heeft je alimentatie kan vragen voor het kindje.

    Nogmaals pin me er niet op vast.
     

Deel Deze Pagina