We hebben ervoor gekozen om deze keer alleen flesvoeding te geven. Maar nu ben ik er nog niet uit welk merk. Nu ben ik benieuwd of jullie al van tevoren een pak flesvoeding aanschaffen en zo ja, welk merk kies je dan?
Wij hebben het wel gekocht van te voren. 1. Vond het leuk 2. Dan had ik het sowieso in huis ongeacht wanneer hij geboren zou worden en je moet toch meteen laten drinken. Wij hebben gekozen voor Nutrilon Hypoallergene voeding. Aaron had namelijk verhoogde kans op koemelkallergie (50%). En om die kans te verkleinen dus deze voeding gekozen (was achteraf niet genoeg en moesten toch dieetvoeding gaan gebruiken). Ik heb me trouwens ook laten vertellen dat hypoallergeen het meeste lijkt op borstvoeding (geen idee of het waar is) en dit was dan voor mij ook een reden geweest om hypoallergeen te geven.
Hier eigenlijk hetzelfde, ik heb ook van te voren een pak gehaald, je moet toch voeding in huis hebben van te voren. ik ben ook begonnen met nutrilon-hypoallergeen, ivm een verhoogde kans op alergieen, uiteindelijk is dit pepti geworden.
Ik heb het niet gedaan. Wel 1 flesje in huis gehaald. Mocht om wat voor reden de BV niet lukken, dan heeft de kraamhulp ook bij zich. Een pak is zo gehaald. In het zkh bevallen, en daar is ze bijgevoed met nutrilon hypoallergeen (kon kiezen uit nutrilon en Friso) ivm haar bloedsuikerspiegel die te snel zakten. Uiteindelijk met BV moeten stoppen ivm koemelkallergie. Ze zit nu op de Pepti.
Hier hadden we 'n pak kruidvat in huis. Geen aanleiding te denken aan allergieën of zo, vandaar. In 't ziekenhuis heeft ze twee flesjes friso gehad, thuis zijn we zonder problemen overgestapt op kruidvat.
Maar niet heus!!! die had helemaal niks bij zich.. Mijn man is 's middags op pad gegaan om Nutrilon HA te gaan halen.. Erg fijne thuiskomst, op zaterdag.. BV wilde voor geen meter, geen kolf in huis, geen kv in huis... Bij een evt. 2e kindje geen gedoe met BV maar meteen op de HA en dat staat al mooi op tijd klaar!! Altijd zorgen dat je wat in huis hebt..
Ik had ook al een pak nutrilon en flesjes in huis gehaald. Maar goed ook. We kwamen na 5 dagen erachter dat ik te weinig melk produceerde en toen hebben we besloten over te stappen. Dit was echter 1e paasdag en tsja dan is alles dicht. Was dus blij dat ik het in huis had!
ik had ook al kruidvat in huis gehaald. Ben in het ziekenhuis bevallen en daar heeft ze 4 dagen friso gehad, maar thuis overgestapt op kruidvat. Wij hebben hier geen problemen mee gehad. Ik wilde het ook al zelf van te voren halen, zodat ik rustig kon vergelijken welke ik wilde.
Tijdens het intake-gesprek van de kraamverzorgende kreeg ik 2 pakken flesvoeding van Friso, HA en normaal. Helaas wilde de BV niet lukken en ben ik na 4dgn lopen tobben overgestapt op FV HA van Friso.