van welke uitspraak gaat jou bloed koken?

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke1610, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vroeg me af aan welke uitspraak jullie nou echt een hekel aan hebben, waar je dus echt boos om kan worden.

    de mijne is momenteel:

    "jullie tijd komt nog wel"

    en dan bedoelen ze dus dat we nu 7 mnd bezig zijn en nog niet zwanger.
    lief bedoeld maar daar kan ik soms echt niet tegen!

    liefs marieke
     
  2. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    als ik met trots de echo laat zien van het krumeltje dat we zijn kwijtgeraakt door miskraam zeggen mense ach dat was nog niks je kan het bijna nog niet eens zien :evil:
    liefs wiesje
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    "Je bent wel een jonge moeder, lukt het allemaal wel", grr verschrikkelijk vindt ik dat als mensen dat zeggen.
    Net alsof iemand van 21 een kindje niet kan grootbrengen...

    Liefs, misspuma
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Zo dat is ook erg als mensen dat zeggen. Mensen die denken echt niet na voordat ze iets zeggen!

    Liefs, misspuma
     
  5. Niet meer actief

    ben jij echt buitenlands


    zie er kennelijk nogal hollands uit
     
  6. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    is het gepland?


    kan er niet tegen als mensen dat vragen. Niet geinteresseerd in het welzijn van jou of je kindje... Bah!
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Dat is ook niet vriendelijk inderdaad als mensen dat tegen je zeggen...

    Liefs, misspuma
     
  8. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ busybusy: Net of je het echt kunt plannen een kindje krijgen...je prikt er geen datum voor toch...?
    En inderdaad als mensen dat als eerste vragen, en trouwens dat gaat ze toch helemaal niks aan!

    Liefs, misspuma
     
  9. erg he wat mensen soms onbewust (of soms wel bewust) kunnen zeggen! niet snappend dat t erg kwetsend kan zijn...
     
  10. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Marieke1610: Ja denk eerst na voordat je iets zegt tegen iemand, kan daar ook zo slecht tegen.

    liefs, misspuma
     
  11. ik ook zeker als ze dan ook zeggen, ach je bent nog lekker jong je hebt nog wel even!

    JA DUS? soms vraag ik me af of mensen nou dom zijn om t te snappen of dat ze t gewoon niet willen snappen...
     
  12. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Marieke1610: Ik denk dat mensen soms niet eens doorhebben wat ze nu eigenlijk tegen je gezegt hebben. En iedereen is tegenwoordig te veel met zichzelf bezig zonder na te denken over anderen.

    Liefs, misspuma
     
  13. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heb een opmerking gehad van mn vader waardoor ik echt ging koken

    Het was toen wat warm en hij vroeg, trek je het nog met de warmte, nou is wel wat lastiger, maar ja maakt neit uit

    Zijn opmerking: Had je maar beter moeten plannen :evil:
     
  14. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ ikke1981: Dat heb ik vorig jaar ook meerdere malen gehoord (was toen in de zomer ook zwanger), erg vervelend...

    Liefs, misspuma
     
  15. Ddp

    Ddp Niet meer actief

    BusyBusy: Ik sluit me bij jou aan! Dat is me 3x gevraagd....
    Vind het ronduit onbeschoft....
    Ik sta dan echt met mn mond vol tanden....1 iemand zei me nadat ik zei dat het gepland was: Zoooo, dan ben jij er ook vroeg bij.... :evil:

    De opmerking die ik op moment niet meer kan horen is:

    Bevallen valt best mee, er is er nog nooit eentje blijven zitten
     
  16. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    grrrrr ja of als het eindelijk gelukt is;'je gaat toch niet op die en die z'n verjaardag bevallen he?Want das niet leuk hoor!'
     
  17. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als je kindje niet op haar buik wil liggen.

    "Gewoon doen, jij bent de BAAS." :evil: als mijn meisje het niet fijn vind op haar buikje zal ze daar wel een reden voor hebben een kind van 11 weken denkt niet 'laat ik nu eens lastig zijn en mama's grenzen op gaan zoeken'
     
  18. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb er nog eentje. Ik was 10 oktober uitgerekend, mijn moeder is op 5 oktober jarig en dan zeiden ze meesten niet op je moeders verjaardag bevallen hé.
    En nou ja zoals jullie aan mijn banner zien was het toch echt 5 oktober en toen zeiden mensen we zeiden toch niet op 5 oktober bevallen...ik zo van ik kan hem moeilijk terug stoppen hé!
    Maar mijn moeder is er trouwens bere-trots op dat haar eerste kleinkind op haar verjaardag is geboren.

    Liefs, misspuma
     
  19. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    toen ik aan mn moeder vertelde toen ik zwanger was, vroeg ze me een paar keer: en ben je er blij mee dan? :rolleyes:
    hier ben ik echt heel boos over geweest, nog meer boos werd ik op haar reactie toen ik vertelde dat ons kindje niet levensvatbaar was en ik dus een miskraam kreeg, zei ze: nu moet je maar aan de pil gaan want dit wil je niet nog een keer meemaken
    alsof het er helemaal niet toe doet of zo? ik snap die reactie nog steeds niet en ben er nog steeds boos over eerlijk gezegd, des te meer omdat ze ook nooit iets uit zichzelf over ons kindje gevraagd heeft
     
  20. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ik vind het irritantste: Ik zit nu aan de hormonen, nou uhh nu ff niet, vanwege een pauze. Iedereen: ow pauze, dan denk je er niet veel aan en dan ben je zo zwanger..jaja vast...
     

Deel Deze Pagina