bij de eerste voelde ik het bij 15 weken. Maar dat was net alsof iemand met een kwastje aan de binnenkant van mn buik kriebelde.
mijn placenta ligt gedeeltelijk voor. Ik voelde voor het eerst iets tegen het eind van week 15 / begin week 16. leken soort belletjes die uit elkaar spatte, van die plopjes. Inmiddels voel ik het een stuk beter en ook wat vaker
allereerste keer op 14 weken... daarna ook een week of 2 niks meer gevoeld! Sinds 16 weken heel regelmatig, sinds 17 weken wel al elke dag! Echt leuk
owke,allemaal beetje rond de 14 15 16 weken..zo ongeveer.. bij mijn zoontje voelde ik hem met 16 weken... dus weet wel wel ik moet voelen,ik ben nu bijna 12 weken..en ik dacht hem vanmiddag te voelen...allemaal plopjes in me onderbuik..denk wel 7 keer achter elkaar.... maar das wel beetje te vroeg dan? groetjes en bedankt voor de reactie's
nou weet je, 14 weken is zogezegd ook erg vroeg, maar toch veel dames die het al voelden... Zou zeggen; hou niet teveel rekening met die theorie en ga op je gevoel af!
Dat verteld de VK je, anders had ik het ook geweten hoor Ze had ons verteld dat het waarschijnlijk wat langer ging duren voordat we leven zouden voelen ivm ligging placenta. Wel zo fijn want anders zou je je misschien druk kunnen maken.
ik vanaf 17 weken, heb ook de placenta gedeeltelijk tegen de buikwand aan. maar nu voel ik hem super goed! echt leuk.
Ik voel het al sinds 2 weken ongeveer, nu steeds vaker. Heel vreemd, maar ik voel het echt! Dit is ook mijn tweede zwangerschap, vandaar misschien.
Heb ook de placenta aan de buikkant maar voelde plopjes vanaf week 17. Heb een keer gelezen dat die plopjes dan het vruchtwater is wat in beweging komt als het kindje beweegt omdat het kindje zelf nog te klein is
Het eerst dat ik haar voelde was met 14 weken. Ik voelde haar toen een paar dagen. Vervolgens 2 weekjes niet. Vanaf week 16 voel ik haar iedere dag! En echt steeds meer. Dit terwijl mijn placenta ook voor ligt.
Vanaf 16 weken en met 18 weken zeer regelmatig. Was voor de eerste erg vroeg is mij verteld. Vanaf week 24 moet je het echt kunnen voelen volgens mijn vk en vanaf week 26 dagelijks. Alles daarvoor is geluk hebben
Ik denk dat ik ook wat voel. Al is het enorm vroeg en is het de eerste. Ik voel belletjes en kriebeltjes ongeveer achter/net boven schaambot. Hier zitten toch geen darmen? Heb dit naar mijn idee nog nooit eerder gevoeld. Ben benieuwd! xxx