vanaf wanneer in de box?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emmie, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

    emmie Niet meer actief

    hoi, vanaf wanneer gebruiken jullie de box eigenlijk?
    gr emmie
     
  2. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik ben hem vanaf een weekje of 3, 4 gaan gebruiken. Met alleen een mobile boven haar hoofd als speeltje want aan meer had ze toen nog geen behoefte. Maar het hangt vooral van Seff af: is hij al lang genoeg wakker om na het voeden en knuffelen nog eventjes in de box te liggen? Bij Veerle ging dat met die leeftijd slechts 5 minuten: dan had ze al genoeg.
     
  3. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ook ongeveer vanaf week 3.
     
  4. emmie

    emmie Niet meer actief

    nou seff begint dus sinds deze week met niet willen slapen na t voeden...normaal viel ie als een blok in slaap nu dus niet, en vaak zelfs huilen! dan weet ik echt ff niet wat ik moet doen...hij heeft genoeg voeding gehad, schone luier..dus ik weet t niet.....ik dacht misschien ff in de box dan ie dan gewoon even rustig is met ons in de buurt.. groetjes emmie
     
  5. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Is misschien wel een goed idee, kwaad zal het niet kunnen als ie toch al niet wil slapen!

    Hier zijn de box al heel snel gaan gebruiken. Alleen al om ze in te leggen als ik het flesje klaarmaakte bv.
     
  6. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Gewoon ff proberen: je merkt snel genoeg of hij het volhoudt en zich er kan vermaken.
    Los daarvan kan het ook gewoon veranderen hoor, het wel of niet huilen. Veerle is met een week of 3 gaan huilen, bijna elke keer als ik haar in haar wiegje legde. Dat duurt dan een paar minuten en dan valt ze zelf in slaap. Ze heeft het blijkbaar nodig om ons los te laten...want ik krijg nogal eens een pracht van een pruillip gepresenteerd, om aan te geven dat ze het er niet mee eens is. :)
     
  7. Loewiese

    Loewiese Actief lid

    15 okt 2006
    124
    4
    18
    Toen ik nog borstvoeding gaf duurde dat al zo lang dat ze helemaal geen fut meer over had om te spelen. Pas toen ik met flessen begon die ze in een kwartier op had, had ze er tijd voor.
    Onze dochter ging op een gegeven moment ook steeds meer huilen, bij nader inzien was dat omdat ze te moe was, denken we nu, te moe om in slaap te komen.
    Groeten,
    Maaike
     
  8. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wij hebben de box vanaf week 1 gebruikt. Zoals hierboven al staat even neerleggen als je de fles klaarmaakt of een schone luier oid ophaalt. Ze lag er ook al heel snel in na het voeden en knuffelen maar dat was dan inderdaad max. 5 minuten. Nu ligt ze er soms wel anderhalf uur in te spelen.
     
  9. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik ben de box met een week of 5 gaan gebruiken, dat kwam idd ook omdat Jelte na de BV eigenlijk heel snel begon te gapen, en dan dus hop naar bed. Nu is hij langer wakker, en gaat ook langer de box in , meestal minuut of 10-15, met 3 speeltjes erin en een mobile. Maarreh heb niet het idee dat hij het echt leuk vindt, het is meestal ook huilen na die tijd.
     
  10. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    tjee... vanaf wanneer hebben wij hem gebruikt...
    hij stond er al toen ik nog zwanger was en we hebben wesley er in gelegd en als hij het zat was/ moe werd werd hij meteen terug in bed gelegd ik denk vanaf 3 weken ofzo.

    zal het gewoon proberen, succes

    groetjes susanne
     
  11. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb hem vanaf dag 1 gebruikt, en gebruik hem nog...
     
  12. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik gebruik m ook al vana dag 1.
    En nu dus ook nog.
    Ze speelt er heerlijk in!
     
  13. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    Ha Emmie,

    Wij zijn ook de box gaan gebruiken na een week of drie. Wakker, flesje, even op schoot, even in de box en naar bed..........

    groetjes Bianca
     
  14. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier vanaf dag 1 als ik even mn handen vrij moest hebben, in het begin stond daar ook de kinderwagen bak in waar hij in sliep. Ik had hem toen graag dicht bij me... Vanaf 3 wk sliep hij alle slaapjes boven dus was de box alleen nog om te spelen.
     
  15. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Vanaf dag 1. Heel fijn. Zeker als de bodem hoog staat. Het is heel handig als je even iets moet doen om je kindje daarin te leggen.
     

Deel Deze Pagina