Hoi meiden, Ik kan volgens de banner over 4 dagen testen. We hebben heelveel geklust. Mijn buik doet/voelt anders dan anders (en ik heb echt niets vreemds gegeten of gedronken). M'n buikt blijft maar borrelen. Ik weet het niet precies. Ik heb ook al dagen last van kramp en een trekkerig gevoel onderin mijn buik en dat heb ik anders nooit. Wat zouden jullie doen???
Je kan proberen te testen, maar ik zou voor de zekerheid toch ff wachten op je NOD, dan is je HCG hoger geloof ik nog ff geduld..
Ik heb bij de eerste keer 4 dagen voor mijn NOD al positief getest, met een test van kruitvat. Die anderen gaven nog niks aan. De tweede keer testte ik pas positief 4 dagen na mijn NOD, met dezelfde test, dus het is volgens mij gewoon een gokje als je nu gaat testen. Maar ja proberen kan altijd.
Ik heb zaterdag 22 juli getest. 3 dagen voor mijn NOD met een digitale test van CB. Negatief, echt balen...verdorie... Nu ben ik uitgegaan van de eerste dag waarop ik in juni een beetje bloed verloor (27 juni). Klopt dit of moet ik uitgaan van de dag waarop de ongesteldheid echt doorkwam (30 juni)? Ik heb een cyclus van 28 dagen. Wat denken jullie ervan? Hebben we nog een kans dat het gelukt is?