Hallo dames, Vanaf wanneer kwamen bij jullie de eerste symptomen toen jullie zwanger waren? Ik voel me namelijk nu al heel anders als de andere 7 cyclussen.. Ook heb ik ipv de gebruikelijk pijnlijke tepels, pijnlijke boobs en dat wordt elke dag iets erger. Verder was ik vandaag misselijk (steeds iets eten maakte het dragelijk) en ben ik regelmatig duizelig als ik opsta. Het valt op dat mijn urine ineens geler is en ik heb steeds enorme ongikrampen en steekjes in mijn liezen en boobs.. Ze zijn dit keer ook duidelijk aanwezig, ipv de vage symptomen elke maand.
hoi hoi, ben er gister net achter dat ik zwanger ben had al een week harde borsten met blauwe aders, bij vlagen erg misselijk, krampjes idd ongi krampjes, en heeeeeeeeeeeel moe. hoop voor je dat je zwanger bent
Hey meid Ik kan je hier niet bij helpen ben nog niet echt zwanger geweest... Maar weet hoe vervelend het is als er niemand reageert! Ik ben wel ooit aangeteld maar 4dgn nadat ik het wist mk gehad... Hier waren mijn symtomen jeuk aan mijn boops zoals je dat zo leuk formuleert!licht ongi gevoel onder in mijn buik wat komt en gaat en het gevoel van ja nu is het anders(weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen) en een puist op mijn borstkas(zo een die je niet kunt knijpen),die heb ik normaal nooit namelijk.... Heb jij trouwens ook zo'n last van puisten in je gezicht sinds je gestopt bent met de pil?Om gek van te worden,daarvoor nooit een puist... Ik ga voor je duimen
Dank je! Had jij ook al het gevoel dat het echt raak was? Ik heb dat nu zoo sterk he.. Juist omdat de pijnlijke borsten (helemaal dus niet alleen de tepels) en de krampen erg onbekend zijn voor mij.. En ben toch al lang bezig.. Heb ook ongi krampjes als ik op mijn buik lig. En vanavond moest ik even gewoon bukken van de kramp..
Nee dat niet, wat ik wel erg vond is dat ik veel ben aangekomen door de pil.. Of niet echt veel zwaarder geworden maar wel veel uitgezet zeg maar.
thx lily26 pandabeertje; ik wist met elke vezel in mijn lichaam dat ik zwanger was, en ook innesteling gevoeld. ik ben heel erg op mijn intuitie afgegaan, maar dat kan je juist ook voor de gek houden. oo en had voor mijn NOD en nog steeds een temp boven de 37, schijnt ook een goed teken te zijn. als je ongi wordt daald je temp.
Ja maar mijn vorige cyclus was erg raar.. ben zelfs al een ongi geworden en toen 3 dagen later pas de temp gedaald. En normaal daalt mijn temp op de dag dat ik ongi wordt. Deze maand alleen niet getempt. Soms denk ik dat mijn ei misschien een innesteling was (normaal met ei een paar steekjes, dit keer een paar steekjes, toen lichte krampen en binnen een uur lag ik op bed met een kruik zo'n erge krampen). Maar ik had toen posi ovutesten dus dat kan ook weer niet he haha.
onzeker wordt je er van he? ik had 23 juli vruchtbaar slijm op intuitie ovu test gedaan (nog nooit eerder was eerste ronde), die waren drie dagen posi, dus drie dagen geklust. ik weet dat wachten moeilijk is maar dat is de enige manier.... ik heb in 1 maand erg veel testen versleten dus ik begrijp je wel. succes meid
Hoe vaak heb je getest dan? Ik ga zowiezo niet eerder testen dan de 16e (1 dag na nod) maar ik denk pas de 20e omdat ik van de 16e tot en met de 19e bij mijn familie ben. Ik denk dat als ik zwanger zou zijn ik het niet geheim kan houden.
echt teveel testen.. een week tevroeg en daarvoor ook al en de verkeerde, gister een predictor die was negatief, schijnt niet snel hcg te vinden. in mijn album staat de clearblue, de onduidelijke van gistermiddag en de duidelijkere van gisteravond (wou mijn vriend graag, die had hem s'middags niet gezien). en kruidvat testjes gedaan die waren ook posi
Ik voel ook veel zoals jullie het beschrijven alleen heb ik 1 dag na mijn NOD negatief getest (met ClearBlue) en ben ik net gestopt met de pil. Zal ik het opnoemen? Borsten zijn in 1 week erg gegroeit, heb sinds een week blauwe aderen op mijn borsten (ook onder tepels), blauwe aderen op de linkerkant van me buik. Hoofpijn, misselijk, moe. Jeuk aan me borsten. Raar gevoel in me buik, erg last van mijn darmen. Normaal heb ik al last van mijn darmen ik kan maar 1x in de week naar de wc, nu in een week 5x.. I don't understand. Ontpillen miss.... Gefeliciteerd trouwens, Jantsjuh !
Ik heb een hele hoop van jouw klachten ook gehad met ontpillen, incl. het groeien van de boobs.. Maar dat neemt niet weg dat je nog steeds zwanger kan zijn hoor! We hopen ook voor jou mee.