Vanaf wanneer stoppen met opwarmen water KV

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuwen77, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Goed, de titel zegt het. Tot welke leeftijd hebben jullie warme KV gegeven. En daarna gewoon koud water (wel gekookt)?
     
  2. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
  3. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    kinder voeding?
     
  4. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Kunstvoeding neem ik aan (FV). Ik blijf dat gewoon warm geven, waarom niet? Vinden ze toch het lekkerst en ook iets oudere kinderen kun je nog blij maken met een beker warme melk 's avonds.
    Dus ik hou het er gewoon in ;)
     
  5. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    NIET...In koud water lost de poeder niet goed op lijkt me..mijn jongens hebben nooit koude melk gehad, alleen de gewone en die drinken ze ook het liefste wat warm...
     
  6. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Koude voeding? Nog nooit van gehoord... :( Lijkt me ook helemaal niet lekker, en zoals al eerder gezegt: de voeding lost niet (goed) op in koud water. Ik blijf het lekker warm maken :) Is toch het lekkerst voor the kids ;)
     
  7. sasje77

    sasje77 Actief lid

    19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Ik denk ook niet dan ze koude flesvoeding lusten, en ik zou ook geen idee hebben hoe je zoiets klaar moet maken....
    Nee.... nog nooit van gehoord!
     
  8. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Borstvoeding lussen kindje soms wel koud. Die van ons drinkt het zo uit de koelkast als het moet.
    Maar kv heb ik geen idee of dat ook koud kan.

    kv=kunstvoeding.
     
  9. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ja, dat dacht ik ook. Maar ik heb een vriendin die het dus gewoon met koud water geeft! Nou is het water hier niet echt koud! Het koude water wat hier uit de kraan komt is nog steeds 24C. Dus echt koud kan je het niet noemen. Maar toch!
     
  10. Gaby

    Gaby Lid

    16 aug 2006
    77
    0
    0
    Toevallig heb ik het Finn 1 keer koud gegeven toen ik in de middle of nowhere was! Ik stond er van te kijken, maar hij had er geen probleem mee. Maar ik zou er toch geen gewoonte van maken!
     
  11. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Het kan inderdaad wel gewoon koud hoor, dan lost het ook best op.... Maar als er een magnetron in de buurt is warm ik het liever wel op, denk dat ze dat toch lekkerder vinden. Als het niet kan gewoon koud geven. Wat is de moeite van het even opwarmen?

    Marian
     

Deel Deze Pagina