Vanaf welke leeftijd naar Plopsaland?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MiniMe81, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

    MiniMe81 VIP lid

    29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Mijn man wil heel graag met Robin (15 mnd) naar Plopsland.
    Ik vraag me alleen sterk af of het uberhaupt leuk is voor zo'n kleintje.
    Zijn er wel dingen waar hij in kan, of is het zonde van het geld?

    We willen naar Hasselt of de Coo, dat is het dichtstbij voor ons.
     
  2. Ellamalou

    Ellamalou Fanatiek lid

    22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik persoonlijk zou pas gaan rond 2,5 a 3 jaar. Dan kunnen ze meer doen. Maar misschien zijn hier mensen met goede ervaringen met kinderen van 15 maand?
     
  3. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    Ik zou ook nog wachten, ik zou naar een binnen speeltuin gaan of zo.. oranjestad heeft een echt ukkie gedeelte ;)
     
  4. maria80

    maria80 Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.960
    131
    63
    Wij zijn van plan om in de zomer naar Plopsa De Panne te gaan, zijn daar vlakbij op vakantie. Ons mannetje is dan bijna 2. Op internet ziet het er leuk uit, ik ben zeer benieuwd......

    Ervaringen zijn dus zeker welkom!
     
  5. Mystify

    Mystify Bekend lid

    24 mei 2011
    938
    0
    0
    Wij zijn toen we in Limburg waren naar peewee in posterholt gegaan.
    Kleinschalig, buiten diertjes en flinke speeltuin en binnenspeeltuin met glijbaan met bakjes en springkussens waar onze zoon toen bijna twee helemaal weg van was.
    Met twee kunnen ze nog niet in heel veel. Nu met bijna drie gaat al veel meer. Met plopsaland zou ik zelf liever jaartje wachten. Hebben ze er veel meer aan.
     
  6. vlindermoeder

    vlindermoeder Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    1.980
    520
    113
    Hier
    onze dochter is nu 1,5 jaar en wij hebben besloten nog een jaartje te wachten. voor deze leeftijd kun je nog zat dingen doen die gratis of goedkoper zijn. speeltuin of het bos. vaak vinden ze dat net zo leuk en je houd nog wat geld over.
     
  7. Kerszje

    Kerszje Niet meer actief

    Pas vanaf dat je kindje 1 meter lang is, is Plopsaland leuk!
     
  8. MiniMe81

    MiniMe81 VIP lid

    29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Bedankt voor de reacties tot dusver.
    We willen iets leuks doen met opa en oma en wij en ons zoontje dus. Manlief kwam toen met Plopsaland. Maar dat betekent dat we bijna 70 euro (incl parkeren) kwijt zijn terwijl hij er misschien niet eens iets aan heeft!
     
  9. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Mijn dochter was 2.5 en dat vond ik eigenlijk nog een beetje aan de jonge kant. Ze was een meter dus mocht bijna overal in, maar veel dingen snapte ze gewoon nog niet. Bootjes of autootjes waarbij je moest sturen en gas geven tegelijkertijd bijvoorbeeld ;)
     
  10. juenco

    juenco Fanatiek lid

    14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Wij zijn geweest toen ze 2 was, maar dat was omdat we in center parcs zaten. Anders hadden we het niet gedaan. Er is maar heel weinig te doen voor die kleintjes en de bumba show was om 13.00..lekker, dan moeten die kleintjes juist slapen...:cool:

    Ik zou nog niet gaan als ik jullie was.
     
  11. Rinajusase

    Rinajusase Fanatiek lid

    17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij zijn ongveer 2 jaar geleden naar Plopsa Indoor geweest in Belgie..Justin was rond de 4/5 jaar en Samira 2/3 jaar.

    Ik denk dat 15 maanden nog wel erg jong is hoor.
     
  12. Biancamv2

    Biancamv2 Niet meer actief

    Dat waren mijn zoons al met 1,5 jaar en moest ik gelijk de volle pond betalen omdat ze extreem lang waren. Ze gaan er in belgiƫ vanuit dat een kindje dan 3 is als ze die lengte hebben,das wel zonde. Ze moeten gewoon de intree op leeftijd maken en niet van lengte.
     
  13. jayenriv

    jayenriv Niet meer actief

    je kan ook t sprookjesbos in enkhuizen proberen. Voor die leeftijd is dat leuker en goedkoper. Je hebt een grote speeltuin, een sprookjesbos en een kinderboerderij. Ben daar vaak met mijn dochter geweest toen ze klein was en we gaan zeker met ook met mijn zoontje een kijkje nemen.
     
  14. samantha1985

    samantha1985 Niet meer actief

    de meeste attracties zijn voor 2 jaar en ouder...
    wij zijn toen naar coevorden geweest omdat we bij centerparcs waren...
    onze zoon was toen13 maanden oud... hij kon niet overal in maar heeft een leuke tijd gehad in de ballen bak in de draaimolen en nog een paar kleine dingetjes... en op de foto met plop enz...
    ik zou het doen onze zoon vondt het ook heel leuk...
     

Deel Deze Pagina