Vanavond op tv.. baby's wil is wet (babyfluisteraar).

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

    Mirella28 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik zou ook best willen weten wat er in dat koppie van me dochter omgaat. Af en toe moet ze ineens vreselijk huilen en dan heb ik echt zoiets van 'wat is er aan de hand? wat moet ik doen?'

    Gelukkig is ze niet zo'n extreem geval als je op tv ziet, dus zal me niet aanmelden voor zoiets. Al blijf ik wel nieuwsgierig. Ik kijk elke week.
     
  2. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ik zit vanavond ook weer voor de buis!
     
  3. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow jammer, gisteren vergeten
     
  4. pol

    pol Actief lid

    25 sep 2006
    270
    0
    0
  5. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik heb dit vorige week gezien en ik vond 't, net als Miloux, ook nep. Een kind met een woordeschat van zeven woorden, en die zou hem ineens hebben verteld dat de ouders geen team vormen, blabla. Tuurlijk! En vervolgens ging hij bij hun thuis logeren en laten zien hóe ze de baas konden zijn, gewoon duidelijk zijn en consequent zijn. Maar dat kun je als kijker ook wel zien, dat dat een groot probleem is.

    Bij al die opvoedprogramma's is dat trouwens het grootste probleem: consequentie.
     
  6. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Inderdaad, maar dat is vaak bij "probleemkinderen" de fout..
    Dat ouders gewoon niet vasthoudend en consequent zijn in hun optreden, of dat de een zegt dat iets niet mag en de ander het later "overrulled".
     
  7. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Maar hoe kan die dan weten dat er een gat in de muur zit? of een dikke kras op je auto? Of dat het kind bang voor water is? Dat zijn toch dingen die je van buitenaf niet kan zien, en weten. Ik geloof het wel. En dat hij dingen over de ouders weet, van hun verleden enz enz. Dat ga je niet zomaar even gokken midden op tv.
     
  8. ik denk dat hij meer een helderziende is dan dat hij kan zien wat de baby voelt/denkt.
    zag laatst een voorstukje dat die ouders vroeger misbruikt waren ofzo.. maar dat kan een baby toch niet weten...?
     
  9. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja hij vertelde dat een een baby alle gedachtes en herinneringen meekrijgen in de buik. Hetzelfde als je gestresst bent, raakt je kindje ook gestresst. Zoiets denk ik? Hij zegt ook, je hoeft het niet te begrijpen, ik begrijp het zelf ook niet, maar het gebeurd gewoon dat ik het zie/voel en hoor.
     
  10. sim

    sim Niet meer actief

    ik zag dat hij een boek heeft, kent iemand ie?
     

Deel Deze Pagina