ik heb even een spoed vraag ik verlies op dit moment bloed, nu is de ha al weg en ik ben niet ijn mijn eigenwoonplaats maar ergens anders. kan ik hiermee ook naarde eerste hulp van het ziekenhuis in deze stad gaan? word ik dan wel geholpen?
sorry ik zie dat ik heel slecht heb getypt maar ik ben in shock en weet nu effe niet wat te doen. me man zit in het buitenland nu en ik paste op een huis van kenissen.. dus ja daarom probeer ik het maar hier..
ik denk wel dat je daar nog naar het ziekenhuis kan gaan, misschien willen ze wel een echo maken. Maar de ha is net weg? Wat zei hij ervan dan?
O meid toch! Ik zou als ik jou was even je verloskundige bellen. Het wil niet altijd zeggen dat het fout is, maar je kunt misschien bij een EHBO post terecht, misschien dat ze wel een echo kunnen maken.
Je moet wel een verwijzing hebben volgens mij. Je moet dan eerst naar een huisartsenpost en waarschijnlijk zeggen die toch dat je moet afwachten.... Tenminste dat was bij mij zo.
sorry verkeerd geformuleerd, met ha is net weg bedoel ik dat de praktijk na 4uur gesaloten is. maar ik ben nu niet in mijn eigen woonplaats dus hoe kan ik dan een verwijzing krijgen??
gewoon naar de eerste hulp gaan, heb ik toen ook een keer gedaan, en dan helpen ze je gewoon, (mij wel tenminste)
Meestal is er een huisartsenpost bij het ziekenhuis, en anders zou ik gewoon toch naar de EHBO gaan, misschien heb je geluk en word je geholpen? Ik hoop voor je dat het goed komt.
Ik hoop het ook.. word over een uur opgehaald door mijn vriendin. durf nu niet te fietsen... stom he..
Ja vaak blijf je bij een miskraam bloeden. Maar het zal wel fijn zijn als je zometeen een echo krijgt, dan weet je helemaal waar je op dit moment aan toe bent. Maar at het al gestopt is is opzich een goed teken.
nee nee ben benieuwd.. mja me vriendin is er nog niet en dr tel staat uit ... pff ben op van de zenuwen nu
Heel veel sterkte! We zullen duimen dat alles gewoon in orde is! Laat je wel even weten hoe het is gegaan straks? Groetjes, Wendy