Hallo hier allemaal. 2weken terug begon ik te bloeden best wel erg, daarom heb ik een echo gehad. En ja hoor het hartje klopte, maar omdat er een 2de vruchtzak aanwezig was zonder vruchtje wiste we meteen waarvan de bloeding was. In het ziekenhuis konden ze nog niet zeggen of het 100 procent goed zou gaan, daarom krijg ik vandaag 2 weken later nog een echo om te kijken of het goed zit. Om half 4 vanmiddag, ben best wel beetje zenuwachtig nu, willen jullie voor mij duimen liefs miranda
hallo allemaal, gister geen tijd gehad om eve te reageren, dus bij deze eve. Ziet er allemaal goed uit, hartje klopte perfect en ik ben 2 dagen verder dan we dachten. Alleen dachten ze bij de eerste echo dat er een 2de vruchtzak aanwezig was zonder eitje, maar dat zag er nu weer anders uit waarschijnlijk een bloedstolsel, daarom over anderhalve week nog een echo. Maar met het kindje is het helemaal goed. dank jullie wel allemaal voor het duimen! En de nieuwschierigheid hihihi liefs miranda
Oooh Miranda, wat een goed nieuws en wat zul je opgelucht zijn dat alles goed is met je kindje. Dat bloedstolsel heeft natuurlijk de bloeding veroorzaakt. Het zal je vast wel een goed gevoel geven, of maak je je er zorgen over? Liefs, Marla