Vandaag de dag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nogeenkindje, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik ben hier nieuw....Dus ik zal me even voorstellen. Ik woon in Zeeland en ben 23 jaar. We zijn sinds een paar maandjes bezig voor een 2e wondertje:D Nu was het de afgelopen maanden zo onregelmatig...MAar nu sinds 2 maanden weer stipt op tijd. Vandaag zou ik dus weer ongesteld moeten worden maar er komt maar niks (het komt altijd 's ochtends), heb al vanaf afgelopen zaterdag ongesteldheidsbuikpijn....
    Ik hoop zo dat het raak is.....Ben er gewoon helemaal zenuwachtig van :)

Wie kan dit nog meer met mij delen??

Groetjes

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Kan het niet met je delen want ik zit nog middenin mijn cyclus. Maar ik wil je wel sterkte wensen met wachten en ik hoop met je mee dat het raak is hoor! Ga je nog niet testen?

3. jusyalady

jusyalady Lid

14 mrt 2009
    14
    0
    0
    Hoi,

Als je er normaal gesproken de klok op gelijk kunt zetten lijkt dat me zeker wel een teken...Maar wat dacht je van een testje wagen?
    Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma..
    Ik zit nu op dag 30 en heb al 2 dagen het gevoel alsof ik Ongi ga worden een zeurderig gevoel is niet te beschrijven..maar het komt maar niet..

Laat je weten of je inmiddels ongi bent of een testje hebt gewaagd?
    Suc7 ermee!;)

Groetjes,

Nina

4. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie. Vanochtend een testje gewaagd maar was negatief......Ik baalde enorm. Maar toch wil nog steeds mijn mentruatie niet doorzetten, maar krijg nu wel steeds meer pijn in buik als ik het moet worden, maar meestal als ik deze pijn heb ben ik het al??? Goh Goh wat een vragen!! Ik wacht gewoon rustig af. Maar vind het gewoon echt superfijn het met andere te kunnen delen:D

Ik laat snel wat horen hoor....;)

Groetjes

5. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Misschien dat van de zenuwen je menstruatie uit blijft??
    Daar heb ik zelf tenminste vaak last van... Zeker nu je voor het 'echie' bezig bent kan het zo zenuwslopend zijn of je nou wel of niet ongesteld wordt...

6. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Dat zou inderdaad ook heel goed kunnen.......Want ben nu een dagje later toch ongesteld geworden!! Balen, maar we gaan met volle moed op naar de volgende rond:D

Jullie horen weer van mij.....Bedankt!!

Deel Deze Pagina