Vandaag in het nieuws....

Discussie in 'De lounge' gestart door Kalush, 3 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Kindmoeder

    Ze klaagde over hevige buikpijn, zo schrijft Die Welt. De twaalfjarige Patricia uit Hamburg wist op dat moment niet dat ze een paar uur later zou bevallen van een zoon. Het Duitse meisje wist niet dat ze zwanger was en heeft geen idee wie de vader is. De Duitse politie stelt een onderzoek in. Moeder en zoon maken het naar verluidt goed.
     
  2. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Jeetje zeg.

    Het zal je maar gebeuren. Je zit dan tenminste niet 9 maanden in de angst of alles goed gaat hihihi.

    Elina
     
  3. Rosanna

    Rosanna Lid

    22 feb 2006
    51
    0
    0
    Zeg dat wel. Maar ja 12 jaar...........
     
  4. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ja dat is zo.

    ELina
     
  5. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Vind het ook wel erg vreemd dat ze niet weet wie de vader is.. 12 jaar en al verschillende partners gehad?
    Het zal je maar gebeuren, als moeder zijnde van dit kind, je eigen kind is ook al moeder.
    Je hoort dit soort dingen enkele keren vaker.. snap niet dat je op zo'n jonge leeftijd al kinderen kan krijgen.. je bent toch nog niet eens volgroeit? of wel?

    Groetjes Kalush
     
  6. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Lijkt mij ook een hele vreemde bedoeling. Maar ik ken iemand die ook al een kind heeft op haar 13de. Ja ze wordt wel vreemd aangekeken door iedereen en iedereen heeft toch zijn eigen ideeen daarover. Ik moet er niet aan denken en ik snap ook niet dat het zover heeft kunnen komen.

    Elina
     
  7. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Nee, volgroeid ben je dan zeker nog niet. Alleen de natuur zit vreemd in elkaar, sommige meiden hebben al een menstruatie als ze nog maar 9 jaar oud zijn. Theoretisch is het dan dus ook mogelijk om zwanger te raken. Je hebt alleen naar mijn mening wel een erg zieke geest nodig om zo'n arm meiske zwanger te maken.
    Ik hoop dat ze de vader van het kindje wel kunnen achterhalen, zodat ze die crimineel achter slot en grendel kunnen plaatsen. En het liefst de sleutel weggooien. Je gaat toch niet met een kind naar bed.
    Dat is mijn persoonlijke mening.

    Groet van Kiki
     
  8. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    daar sluit ik me volledig bij aan!!

    walgelijk gewoon
     
  9. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Misschien is het wel haar vriend. Of iemand die even oud als haar is. Die weet dan zelf net zoveel als haar. En als ze het zelf ook wilde kan je niet alleen de vader de schuld geven. Toch??
     
  10. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja, als de vader ook van die leeftijd is.. dan heeft hij net zoveel schuld..
    Alleen wat ik niet snap, is dat ze NIET WEET wie de vader is.. Zou ze niet weten hoe een kindje gemaakt wordt.. of heeft ze meerdere sexuele partners gehad, dat ze gewoon niet weet van wie het is..

    Maar goed.. vreemd vind ik het wel..
    Ik heb ook een vriendin, ja die was al in de 20 hoor, maar die kreeg ook echt krampen.. en een paar uur later was ze aan het bevallen..
    Ze wist helemaal niet dat ze zwanger was..
    Ze was gewoon ongi geworden steeds, ze was wel iets gegroeit, maar daarom ging ze ook lijnen..
    Wat zit een vrouwenlichaam toch vreemd inelkaar... :( :(
     
  11. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    nou zeg dat wel.

    Het blijft toch een vreemd onderwerp hoor. En inderdaad dat ze niet eens weet wie de vader is. Daar kan ik dus echt niet bij.

    Ik hoop dat het in het nieuws komt over het hoe en wat. Hopelijk wordt het dan hier geplaatst.

    Volgens mij blijft dit wel even in mijn hoofd hoor. hihi.

    Elina
     
  12. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    12 jaar?!? En ook niet weten wie de vader is... Dat is mij toch wat!

    Ik ken idd 2 meiden die ook gewoon ongi waren geworden terwijl ze zwanger waren, 1 kwam er na 3 maanden achter en de andere pas na een half jaar!
     
  13. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja de vader zou een jongen van 17 kunnen zijn OF 1 van 18 OF 1 van 20.
     
  14. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    12 jr vind ik zelf een beetje tevroeg om seks te hebben en kindje krijgen helemaal
    in arme landen is het anders maar hier worden de kids ook voorgelicht keuze genoeg uit voorbehoedsmiddelen en 12 jr is de leeftijd van andere dingen dan voor een kindje zorgen.

    Ally
     
  15. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik ben het helemaal met je eens.. maar heb je op deze leeftijd alwel voorlichting gehad? Misschien iets over bloemetjes en bijtjes.. maar 12 jaar vind ik toch wel heel erg vroeg om uit te leggen hoe je kinderen 'maakt' enzo..
    Maar goed kan ik me in vergissen, ben nog niet in die situatie dat ik mijn kind dit ga uitleggen..

    Groetjes Kalush
     
  16. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmm... ik heb vaker gelezen over zoiets... dat het meisje 's nachts door haar vader werd verdooft.. en dan verkrachtte hij haar... zo herrinerde zij zich niets over wat er was gebeurd, tot op een dag ze steken kreeg, en bleek dat ze moest bevallen...

    DAt is pas erg, ik zeg niet dat dat in dit verhaal ook opgaat... maar zulke zieke dingen gebeuren nu eenmaal.

    maar goed tegenwoordig zijn die meisjes op 10 jarige leeftijd al sexueel actief... En ik vind dat een meisje zo vroeg mogelijk moet worden verteld wat seks inhoud.. zodat zulke dingen niet kunnen gebeuren....
     
  17. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    pff, toen ik 12 was wist ik nog niet eens waar de kindertjes vandaan kwamen!!! zo zie je maar hoe de tijd is veranderd....het is tegenwoordig een modetrend om al zo vroeg mogelijk met seks te beginnen, maar goed, ik ben het er ook mee eens dat er hele zieke dingen in de wereld gebeuren...(vader verkracht dochter)
     
  18. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ik was al op mijn 14e sexueel actief met een vriendje dat 5 maanden ouder was dan ik... dus geheel uit vrije wil (en nieuwsgierigheid natuurlijk)... Het kan dus wel uit vrije wil zijn, ook op die leeftijd. Ik kreeg in groep 8, toen was ik 11 jaar, goede sexuele voorlichting van mijn ouders, en op school... Daarom heb ik het tot ik een vast vriendje kreeg ook altijd veilig gedaan...
     
  19. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik ben bang dat achter dit nieuwsbericht een enorm drama schuilgaat. Wat een verhaal zeg...
     
  20. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik vind dat echt niet normaal 12 en al naar bed met jan en alleman... zo lijkt het tenminste... en het is toch vreemd dat ze 9 maanden niks merkt of dat haar ouders haar niet mee naar de dokter nemen.. je wordt altijd wel wat dikker... enzo...
     

Deel Deze Pagina