ben vandaag voor een termijn echo geweest en heb het hartje zien kloppen jippie ben 9wkn en 4 dagen dus klopte precies ben nu helemaal opgelucht nu ik het hartje heb zien kloppen het was 2.2cm groot hihi en je zag al waar de armpjes en beentjes kwamen groetjes Marianne
O wat klein he! dat is zo leuk om te zien! Kun je je niet voorstellen dat het al een heel klein mensje is mooie momenten zijn het. Groetjes Jolanda
Hoi Marianne, Ik weet het nog goed. Wij waren ook helemaal in de wolken. We konden het alleen nog niet met iemand delen. Dat is dan wel moeilijk. Geniet maar lekker van je zwangerschap. Groetjes, Lotte
Geweldig hè?! Het is een bijzonder moment om voor het eerst het hartje te zien (of horen) kloppen Erg mooi! Ik moest een traantje wegvegen toen ik mijn termijnsecho had en m'n meissie voor het eerst zag
jep ik sluit me bij de rest aan,je kunt het haast niet voorstellen dat dat een klein mensje moet worden.Ik zal dat straks ook na de bevalling hebben denk ik dat zoiets nou in mijn buik heeft kunnen zitten en dat het erin heeft gepast hihi
echoo's zijn wonderbaarlijke dingen ff stiekum binnen in je buik gluren naar het wondertje wat daar groeit. geniet er maar lekker van gr debbie
Ooh wat gaaf om dat mee te maken, en fijn ook om te horen dat alles goed is. Wij mogen morgen dus ik ben erg benieuwd !!!
haha Didi morgen mag jij voor de termijn echo?! Ik hoop voor je dat het voor jou ook zo mooi is Groetjes Jolanda
haha ja je kan het je niet voorstellen zo klein en dan een hartje zien kloppen vond het erg ontroerend en Didi geniet ervan morgen!