Vandaag weer werken.

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Gina, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik ga vanmiddag weer voor het eerst werken na een time-out van 2,5 maand (i.v.m. overlijden broer vorig jaar). Het is best gek om weer te beginnen.
    Ik zal ze ook moeten vertellen dat ik zwanger ben want je kunt nu al niet meer om me heen (letterlijk).
    We zullen het wel zien vanmiddag.
    Gina ;)
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Veel succes weer met werken. Zal idd best weer even wennen zijn na zo'n lange tijd. Hopelijk vind je snel je draai weer!

    Pim
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    En hoe was je dag?
     
  4. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoe is je dag vandaag geweest??
     
  5. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik hoop dat het meegevallen is Gina en ben wel benieuwd hoe ze gereageerd hebben op je zwangerschap.

    groetjes Karin
     
  6. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Het was heel raar gisteren op het werk. Net of je op een nieuwe werkplek zit. Ik wist niet meer hoe ik het systeem moest opstarten en mijn wachtwoord wist ik ook niet meer. Volgens mijn baas was dat een goed teken. Hij gaf aan dat ik er dan ook echt uit was geweest.
    Wat betreft mijn zwangerschap. De meiden op kantoor hadden het eigenlijk allemaal wel in de gaten. De mannen hadden het helemaal niet in de gaten dus ik heb ze ook niks gezegd. Mijn baas heb ik het wel verteld en hij was erg blij voor me.
    Het viel me erg mee op het werk. Niemand heeft ook druk op mij gelegd. Ze waren allemaal heel lief.
    Mijn baas heeft gezegd dat ik maar rustig aan moet doen en om te beginnen alleen de dinsdagmiddagen werk. Ik ben er ook nog niet......ik zal nog heel veel moeten verwerken maar het begin is er.
    Gina
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn dat het is meegevallen meid en je baas klinkt erg betrokken. Da's wel heel prettig! Veel sterkte met de verdere verwerking.
     

Deel Deze Pagina