Even iets waar ik mee zit, ik heb vanmiddag om een uur of 12 een ovulatietest gedaan, die was positief. Maarrrrrrr, ik had de hele ochtend nog niets gedronken. Vanavond nog een testje gedaan (om 7 uur) en nu is ie dus negatief... maar wel net een glas chocomel op... Dus nu ben ik een beetje onzeker, we moeten voor onze eerste IUI en als ie positief is meteen bellen en naar de kliniek en er naartoe. Ik weet nu niet meer welke van de 2 testen ik moet geloven... Ik denk dat er niks anders op zit dan gewoon af te wachten tot m'n test van morgen he?!
ik heb dit nu ook maar ik had gister heel de dag pos nu alleen vanmiddag pos en nu net echt neg! dit kan wel toch? is het nu nog nodig om te klussen?
Als ie vanmorgen echt positief was kan ie later best negatief zijn. Dat ding wordt volgens mij niet zomaar positief. Heb je waarschijnlijk net het eind van je piek te pakken gehad. Maar ik ben natuurlijk ook maar een leek... Hopelijk kun je toch nog voor de IUI!!
Nee, ik had gister namelijk ook een negatieve test dus dat kan niet. Ik denk alleen dat óf vanmorgen m'n urine nog te geconcentreerd was (ik heb namelijk helemaal niks gedronken!) óf ik vanavond mijn glas choco een beetje teveel was... Bekijk bijlage 71745
om 17.00 uur. Maar ik ben er 100% van overtuigd dat ik m'n ei nog niet gehad heb hoor, mijn cyclus is al bijna 2 jaar elke maand 28 dagen.... en ook geen vruchtbaar slijm gehad en dat heb ik ook echt elke maand.
Bij was het ook altijd zo, rond 11 uur een positest en 's-avond was dan al weer weg, dus het kan wel. Ik zou de kliniek even bellen.
Ik rij zo nog even naar de drogist en dan haal ik de digitale clearblue op, hopelijk toch nog postief vanmorgen!
Als je een ovulatietest doet mag je toch 3 a 4 uur niks drinken? Die van de middag/avond mag je dus eigenlijk niet goed rekenen. Maar het kan zeer zeker dat hij gewoon al weer negatief is. Een ovutest wordt niet negatief als je eisprong geweest is. Maar als je piek voorbij is. Bij mij duurde het dan nog 2 dagen voordat mijn ei sprong.
Ik zou ook zeker gewoon bellen naar de kliniek, ook als de cb negatief is. Wat Sweetlove ook zegt, de piek is geweest, je ei moet nog komen.... Hopelijk gaat het lukken en is 1 keer IUI genoeg!!!
We zijn geweest en ei was nog niet gesprongen, maar 18 mm. Arts vond dit nog aan de kleine kant dus we moeten morgenochtend terugkomen voor de IUI. Ik ga deze poging maar geen testen meer verspillen, we hebben hoe dan ook morgen de IUI!
Dat is superspannend!! Hopelijk gaat het goed, en hoeven jullie maar 1 keertje! Onze dochter is het resultaat van onze eerste keer IUI, ik hoop dat het jullie ook gegund is. Het is zo'n verschrikkelijk mooi wonder!!
het hormoon lg die vrijkomt bij je eisprong wordt af en toe afgegeven per dag..dus het is niet zoals hcg als je zwanger bent. Met hcg heb en blijf je positieve testen hebben en lg wordt een paar keer per dag 'afgegeven'
HI Music4life, Ik heb precies hetzelfde. Gister positief en vanochtend negatief. Wat raden jullie aan? Weer testen? Liefs Mumm
Sorry meiden, lees er gewoon helemaal overheen. Ik bedoel een zwangerschaptest. Jullie een ovu-test zag ik. Liefs Mumm