Veel afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Damie, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hoi meiden, sinds twee dagen heb ik best wel veel afscheiding. Nou zei mijn zus dat het misschien teken is voor de bevalling. Ik heb dat nog nooit gehoord....
    Jullie wel?
     
  2. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb er ook onzettend veel last van elke keer als ik naar de wc moet, moet ik mijn inlegkruisje vervangen en dat is nogal vaak.
    en ff zonder inlegkruisje hoef ik niet eens te proberen want dan lekt het gewoon door naar me broek zo erg is het.
    ben wel benieuwd dus houd deze topic ff goed in de gaten.

    liefs diane
     
  3. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Voor jou zou het nog een beetje vroeg zijn voor een teken van de bevalling.....

    Ben benieuwd wat anderen erover te melden hebben
     
  4. Bowie

    Bowie Actief lid

    15 jun 2007
    438
    0
    0
    hoi!
    ook ik heb er last van en het hoort erbij volgens mijn vlos. Het zou de slijmprop kunnen zijn die je langzaam aan het verliezen bent.
    Waar je alleen op moet letten is als het geen afscheiding meer is maar vocht. Dan zou het vruchtwater kunnen zijn. Dit zou dan als een kraantje zijn wat je niet meer dicht kan draaien (dus continue vocht) en het ruikt ook zoet.
    Maar gewoon afscheiding is normaal, heel vervelend maar wel normaal.
     
  5. Britt16

    Britt16 Actief lid

    18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi,

    Nou ik heb al een aantal weken dat ik vocht verlies. De huisarts weet dit ook, maar zei er niks op.
    Als ik het goed begrijp ik dat dus niet goed, omdat het vruchtwater kan zijn?
    Ben nu wel een beetje onzeker hoor.

    Liefs britt
     
  6. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik heb tijdens de gehele zwangerschap veel afscheiding gehad, dus zegt niets.
    Is alleen je "doos" die hard werkt om alles wat er niet hoort buiten te houden, zeg maar. Zo moet je het zien.
    Vruchtwater kun je herkennen doordat dit helder is als water met wat vlokken erin als het ware. Vruchtwater ruikt ook zoetig,

    Maar goed bij twijfel kun je natuulk altijd de vk raadplegen.
     
  7. faith and hope

    faith and hope Bekend lid

    12 apr 2007
    685
    0
    0
    hier ook veel afscheiding.
    Eigenlijk heel de zwangerschap al.
    Hoort er nu eenmaal bij.
    Wel errug lastig
     
  8. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Sinds vanmorgen was het bij mij ook veel. Maar echt wel wit en slijmerig ;) Dus geen vruchtwater denk ik dan maar.... Hou nu ook maar een inlegkruisje in ;)
     
  9. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zooo dat had ik dus ook heel erg, eigelijk de hele zwangerschap wel.. had echt het gevoel dat het langs mijn benen liep!
     
  10. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik heb het sinds gister heel erg. Heb gister ook heel veel baarmoeder krampen gehad. De vk vertelde dat het kwam doordat vanaf een week of 14 je baarmoeder explosief hard groeit. Vandaag gelukkig geen krampen meer, maar de afscheiding is niet normaal :confused:

    Liefs Mariska
     
  11. appelsientje

    appelsientje Fanatiek lid

    5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    haha hier ook erg, alleen hoop ik dat die kleine toch nog ff blijft zitten. Vannochtend liep het gewoon langs mn benen bah!
     
  12. Joycee

    Joycee Actief lid

    9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Ik heb ook behoorlijk veel last van afscheiding.
    Maar omdat ik nog best vroeg in de zwangerschap ben.
    Vind ik het af en toe behoorlijk eng.
    Maar mn moeder en vriend zeggen dat het niets zal zijn..
    Weten jullie misschien hoe het komt?
    :rolleyes:
     
  13. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    je kan zoiezo meer afscheiding hebben tijdens de zwangerschap ! ik heb het ook al die tijd gehad! de ene heeft het wat erger dan de ander! en ik draag al lang in legkruisjes! dus nee denk niet dat het kwaad kan en anders je vk bellen om je gerust te stellen ;)
     
  14. Joycee

    Joycee Actief lid

    9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Okee.
    Bedankt ;)
     
  15. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik heb de hele zwangerschap meer last van afscheiding gehad en nu sinds een week ofzo dat het echt nog meer is en wat dunner. Het is vooral als ik 's morgens opsta, dus na een poos horizontaal geweest te zijn. Zonder inlegkruisje ben ik doodongelukkig en heb ik het gevoel dat je hebt als je ongesteld bent zonder maandverband :(
    Het is niet constant, dus geen vruchtwater.
     
  16. Maeve

    Maeve Actief lid

    18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Laatste dagen heb ik hier ook veel last van, en het ergste van alles is dat ik er jeuk van krijg, ik ga al geregeld inlegkruisje verwisselen, ff washandje erdoor halen, maar mijn zuurgraad is denk ik door elkaar.
    Straks maar es even yoghurt halen..
     
  17. Duma

    Duma Bekend lid

    13 sep 2007
    973
    908
    93
    Helpt yoghurt eten? Of moet je er iets anders mee doen? ;)
     

Deel Deze Pagina