Veel afvallen +25 kg

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Poro, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poro

    Poro Actief lid

    5 feb 2011
    396
    177
    43
    Hallo,

    Zijn er nog meer dames die veel moeten afvallen en willen meekletsen?
    Ik wil het liefste ongeveer 30 kg kwijt.

    Ik ga nu 1x per 2 weken naar een voedingsconsulent en volg een programma van Body support.
     
  2. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Ik moet nog 30,1 kg afvallen tot mijn streefgewicht van 65 kg ben er al 16,7 kg kwijt, ik doe het zonder hulp vooralsnog ik ben ook blij als ik al de 75 ga halen maar het liefst dus 65 :)
     
  3. Jezz84

    Jezz84 Actief lid

    30 dec 2012
    455
    111
    43
    Ik wil wel meeschrijven! Ben in het verleden al eerder veel afgevallen maar dat zit er helaas allemaal weer bij. Mijn doel is -25 kg, dan zit ik op een voor mij prima gewicht. @Lotte hoe doe je dat? Volg je wel een bepaald dieet? Knap al zoveel eraf! @Poro goed dat je de stap hebt gezet, wat is body support? Ik probeer de koolhydraten te beperken, voel me daar goed bij en het werkt goed.
     
    aYh4L8 vindt dit leuk.
  4. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    @Jezz84 minder eten, als in snoepen.. gezonder eten minder suikers en beter letten op de hoeveelheid koolhydraten en ook beetje op de calorieën letten en meer (intensief ) bewegen
     
  5. Poro

    Poro Actief lid

    5 feb 2011
    396
    177
    43
    Wat goed dat je al zoveel kwijt bent!
     
    aYh4L8 vindt dit leuk.
  6. Poro

    Poro Actief lid

    5 feb 2011
    396
    177
    43
    Dan werk je met dagmenu’s. Je kan wel voedingsmiddelen ruilen voor andere. Dus een appel ipv druiven oid. Site berekent dan meteen nieuwe calorieën.
    Ik moet nu ook zes keer per dag eten.
     
  7. FatihaSakura

    FatihaSakura Actief lid

    28 jun 2020
    229
    117
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Kan ik nog aansluiten?

    Mijn wens is graag om rond de 20 kilo af te vallen. Ik heb vele diëten en pogingen gedaan, dus wil er nu echt een levenswijze van maken. Diëten werkt bij mij niet, maar wil stap voor stap betere en gezondere keuze's gaan maken.
     

Deel Deze Pagina