Veel boeren voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jen02, 18 mei 2020.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jen02

    jen02 Nieuw lid

    18 mei 2020
    4
    1
    3
    Vrouw
    Hi,

    Heeft iemand ook veel last gehad van boeren voor NOD?

    Ik heb er sinds 5dpo last van en blijf de hele dag door boeren. Dit doe ik normaal gesproken bijna niet, het valt dus echt op. Verder heb ik ook last van kwaaltjes die ik normaal ook wel heb voor m'n NOD (pijn/steken onderin mn buik, af en toe gevoelige borsten, gloeiend hoofd, soms misselijk, zere rug, veel afscheiding) maar de vorige keren alsnog ongesteld werd, dus dat zegt niks. Maar vind het zo raar dat ik nu elke dag wel honderd boeren laat zonder dat ik iets heb gegeten of gedronken waardoor dat zou kunnen komen...

    mijn NOD is vrijdag.
     
  2. Anna91

    Anna91 Actief lid

    14 mei 2015
    183
    150
    43
    Hier was het twee x een teken dat ik zwanger was, dus kan zomaar! Kan ook helemaal niks betekenen ;). Spannend!
     
    jen02 vindt dit leuk.
  3. jen02

    jen02 Nieuw lid

    18 mei 2020
    4
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!

    Aan de ene kant zou het me niks verbazen als ik ongesteld word aangezien ik elke maand rare klachten heb :roflmao: maar aan de andere kant heb ik dit echt nog nooit gehad, dus dat geeft toch nog wat hoop. Fingers crossed dan maar ;)
     
    Anna91 vindt dit leuk.
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    Bij mij is het ook altijd een teken geweest van een zwangerschap. Ik ben benieuwd :)
     
    geneeke en jen02 vinden dit leuk.
  5. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Ik herken het ook. Boeren kon ik helemaal niet maar tijdens mijn zwangerschap ging ik echt los :roflmao: gelukkig daarna weer overgewaaid
     
    jen02 vindt dit leuk.
  6. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Soms zijn er van die dingen die je vergeten bent. En dan lees je hier iets en denk je “Oohh ja! Dat had ik ook!!” Dit is er ook zo één. Bij elke zwangerschap (4x) liet ik onwijs veel boeren.

    Maar ik moet er ook bij zeggen: ik laat ook wel eens een periode wat meer boeren, zonder dat ik zwanger ben.
     
    jen02 vindt dit leuk.
  7. jen02

    jen02 Nieuw lid

    18 mei 2020
    4
    1
    3
    Vrouw
    Hi meiden,

    Vanochtend bij het afvegen licht bloed en bruinverlies. De keer daarna ook nog een klein beetje en verder 1 druppel in mijn inlegkruisje, verder niks. Ik had verwacht dat mn NOD vrijdag zou zijn op basis van LF 14 dgn. Maarja, wie weet is mijn LF deze keer 10 dagen. Ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen veel meer krampen/steken heb gehad dan vandaag, nu is het juist heel rustig in mijn buik.

    Ik wacht het af, misschien breekt de menstruatie vanavond of morgen toch nog helemaal door.. Ik bereid me vast voor op de volgende ronde. Had zo'n goed gevoel over deze ronde, er is nog een klein beetje hoop dat het een innesteling is of een andere verklaring, maar probeer me maar erop in te stellen dat mijn menstruatie eraan komt.
     
  8. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Bij mij ook! :)
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  9. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @jen02 spannend, ik snap dat je een slag om de arm houdt.
     
  10. jen02

    jen02 Nieuw lid

    18 mei 2020
    4
    1
    3
    Vrouw
    Ja, ik wacht het af. Ik heb dit in ieder geval nog nooit gehad. Normaal gesproken begint het met een klein beetje en einde vd dag breekt het echt door. Nu blijft het een beetje hetzelfde, maar niks op mn inlegkruisje, alleen met afvegen. Soms roze/bruin, verder beetje rood/donkerrood. Ik voel wel een beetje dat weeïge trekkende gevoel in mn buik, dus misschien breekt het later door. Maar normaal gesproken had ik wel gelijk wat in mijn inlegkruisje en niet alleen met afvegen. Ook na een nacht slapen niks gelekt.
     
  11. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hier ook teken van mn laatste 2 zwangerschappen en heb ook lichte bloeding gehad vier dagen voor nod. En bleek dus zwanger.
     
  12. mariah21

    mariah21 Actief lid

    30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Dat merkte ik ook 5 dpo dat ik begon te boeren, viel heel erg op. Toen ik ook gekke dromen kreeg en een weeig gevoel had ik echt het gevoel dit kan wel raak zijn. En dat bleek ook zo!

    Hoe is het nu met je ? Is het nog doorgezet of niet ?
     
  13. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    En @jen02 ? Hoe is het nu?
     

Deel Deze Pagina