Veel en snel drinken!!!

Discussie in 'Voeding' gestart door Skye, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Mijn meisje krijgt 's morgens een fles pap. Gewoon normale halfvolle melk met Bambix (200ml). Nou geef ik haar tussendoor ook natuurlijk nog diksap en bij de boterham een beker melk.

Maar mijn meisje drinkt de beker altijd achter elkaar leeg! Ze krijgt denk ik 3 tot 4 bekers drinken per dag en dan natuurlijk nog haar papfles 's morgens. Is dit nou veel, of mag ze wel meer hebben??

Af en toe drinkt ze zo uit die tuitbeker alsof ze heel erg dorst heeft.

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

voor de kleintjes is een liter per dag geloof ik max..

smorgens hier nog steeds 1 fles gewone melk, 200ml de ene keer met pa de ander keer met brood

daarna een beker(rietjes) met rosevice zal 150 zijn denk ik.
    soms 3 beker per dag (1 keer rosevice de rest thee of water)
    tussen de middag ook fles met gewone melk, en savonds voor naar bed gaan ook nog 200ml.
    (ze vertikt het om uit een tuitbeker te drinken, en gewone beker tja ligt bijna alles over haar heen en misschien 1 slok erin)

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nee een liter is niet de max..

Veel drinken is gezond (natuurlijk niet té veel maar dat is met alles) je kindje mag rustig tussen de 1000 en 1500ml vocht op een dag binnen krijgen...
    Hier nl. ook zo'n dorstig mannetje die ook tussen de 1000 en 1500 per dag weg drinkt! Tot een tijd geleden was dit nog veel meer, toen is hij getest op suiker.. Maar niks aan de hand! De ha en ka vertelde me toen bovenstaande..

4. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Gefeliciteerd met je dochter! Enne lekker laten drinken hoor. Die liter heeft te maken met dat kindjes niet meer dan een liter kunstvoeding mogen hebben op een dag omdat de niertjes dat niet aankunnen. Daarnaast kun je wel nog ander drinken geven.

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Klopt idd ook wat Arja zegt van de kunstvoeding.. Heeft te maken idd met het aantal schepjes poedermelk...

6. Skye

Skye Niet meer actief

Dank je wel ;)

Ow, gelukkig, dan valt het dus wel mee! Ik denk dat ze nog niet aan de liter komt! Maar ze heeft zo van die extreem volle plasluiers als ze heeft gedronken, maar dat is dus niet erg, begrijp ik!!!

Deel Deze Pagina