Veel hcg

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Barbsan, 7 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik weet dat het niets hoeft te zeggen, maar met 'n oma die tweeling is en iedereen om me heen roept; het is vast een tweeling was ik toch opzoek naar wat ervaringen.

    Ik testte 9 dpo positief (100% zeker ivm ovulatietesten en tempen) en dat was al 'n vrij positieve test, maar ze worden echt 2 x zo snel donker als bij m'n andere 3 kids.

    Nu op 13 dpo is de test streep al duidelijker dan de C..

    Meer ervaringen dat het alsnog gewoon 1 baby was/is? Of is de kans op een meerling met zulk snel oplopende HCG wel groot?

    Kruidvat is van 13 dpo, easy@home van 1e en 2e urine op 9 dpo.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik denk dat alleen een echo uitsluitsel zal geven
    Hier ook altijd veel HCG maar altijd 1 kindje
     
  3. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Daar is 't nog te vroeg voor haha, maar m'n nieuwsgierigheid wint. Dus dacht doe is ff 'n berichtje online. Ik had altijd ook wel heel snel hele positieve testen, maar deze zwangerschap slaat alles
     
  4. IsabelD

    IsabelD Fanatiek lid

    1 sep 2019
    1.429
    1.073
    113
    Vrouw
    Die zijn echt heel duidelijk haha. Wanneer heb je je 1e echo?
     
  5. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Had ik ook 2x, en beide keren toch echt maar 1 kindje;)
     
  6. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    4 nov pas :eek:
     
  7. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ben heel benieuwd hahah!
     
  8. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Afwachten! In ieder geval gefeliciteerd :D
     
  9. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    Ik ben zwanger geweest van een drieling, wat een tweeling werd uiteindelijk. Mijn testen liepen “normaal” op. Niet extreem :D dus opzich zegt het niet veel. Maar spannend is het wel! Ben benieuwd 4 november voor je :)
     
  10. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Mijn testen zagen er deze keer ook zo uit, en ik ben zwanger van één kindje :)

    Gefeliciteerd!!!
     
  11. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wow een drieling zelfs.. Je leest inderdaad gemixte verhalen.. Wat mij vooral aan 't twijfelen maakt is dat ik bij m'n 4 voorgaande zwangerschappen niet zo snel HCG aanmaakte, dus het is niet 'gewoon' voor mij. Maargoed het zegt allemaal niks natuurlijk, maar toch kan ik 't maar moeilijk loslaten haha
     
    mxm vindt dit leuk.
  12. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle felicitaties!
     
  13. Gordijnrails

    Gordijnrails Actief lid

    25 aug 2022
    110
    85
    28
    Ik had ook super duidelijke testen soms, en dan werd het soms ook helaas een miskraam. Een test zegt niets meer of minder dan wel/niet zwanger. Het zegt niets over de hoeveelheid of de zekerheid van een voldragen zwangerschap.
    Gewoon genieten, je bent nu zwanger en 4 november weet je vast meer
    Gefeliciteerd!
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had op 6 dpo de 1e posi test.
    Op 8 dpo een cb 1-2
    Op 10 dpi een cb 2-3
    Op 16 dpo de kv test in mijn avatar. Dus een mega knaller met de teststreep dubbel zo donker als de controlstreep.

    Het was er hier toch echt maar 1 ;)
    De andere zwschappen pas op 9 dpo een lichte streep :)

    Mi is de kans op eenling groter dan een meerling
     
  15. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Snap ook wel dat de kans groter is op 'n eenling:roflmao: was gewoon nieuwsgierig, naar wat andere ervaringen.
    Na 4 voorgaande zwangerschappen is dit 'ongewoon' voor mij, in combinatie met 'n oma die tweeling is, je schijnbaar 'n verhoogde kans hebt op 'n tweeling als je nog borstvoeding geeft etcetc.En toen die testen, ging er ineens 'n lampje branden van, wie weet.
    Vandaar mijn nieuwsgierigheid ;)
     
  16. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Ik had mijn eerste zwangerschap enorm veel hcg. Dit werd een miskraam met 11 weken. Het blijkt dat hoge hcg juist ook geassocieerd is met sommige afwijkingen. Dus ja.. kan een tweeling zijn maar ook totaal iets anders.
     
  17. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik snap nooit zo goed waarom mensen de drang voelen om dit soort dingen te delen in al een hele spannende periode.
    Heel heftig voor jou, maar met mij stress hoofd op t moment zijn dit geen berichten waar ik heel blij van word ;)
     
  18. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    #18 Chechi, 11 okt 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2022
    Excuses, was niet mijn bedoeling om je stress te bezorgen. Ik zelf vind het namelijk wel altijd fijn om alles - the good en the bad - te weten. ;) Mij geeft dat wel rust omdat ik dan voorbereid ben. Dus dat is gewoon verschillend per persoon. Dat maakt zo’n forum lastig hè?

    Ik wil er vooral mee zeggen dat hoge HCG niks zegt en dat het gewoon afwachten is. Omdat het zo uiteenlopend is wat het kan betekenen.
     

Deel Deze Pagina