Veel menstruatie buikpijn gedurende hele zwangerschap nu 10wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Panniepop, 11 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panniepop

    Panniepop Lid

    2 jul 2017
    12
    0
    1
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Op dit moment ben ik zwanger van ons tweede kindje via ICSI. Heel blij en ondanks dagelijks bruin bloedverlies van week 4-7,5 hebben we meerdere goede echo’s gehad en ben ik op dit moment bijna 10 weken zwanger. Echter… heb ik iedere dag soms de hele dag menstruatiepijn in buik en rug. Echt continue. Dit had ik zeer zeker niet bij mijn vorige doorgaande zwangerschap. Meerdere dames continue buikpijn? (Geen darmen trouwens echt lage buik en rugpijn)
    Ik maak me zo’n zorgen nu we zo ver zijn gekomen.

    liefs Anne
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.562
    113
    Vrouw
    #2 Kramertje, 11 nov 2021
    Laatst bewerkt: 11 nov 2021
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb die buik- en rugpijn ook gehad, zeker wel tot bijna 20 weken en alles is goed met die kleine. Volgens mijn verloskundige is het het groeien van de baarmoeder en de banden die rekken.
     
    Panniepop vindt dit leuk.
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.822
    14.155
    113
    Hier ook vrij heftig, maar dat is idd bandenpijn. Bij mn dochter (1e zw) geen last van gehad, bij M* (2e zw) wel wat, bij deze (5e zw) behoorlijk heftig. Ook giga reactie van mn darmen (opgezet).

    Wanneer je t niet vertrouwd zou je ook ff een testje op blaasontsteking kunnen doen, dat kan ook heel sneaky lopen (anders dan anders).
     
    Panniepop vindt dit leuk.
  4. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Heb ik ook gehad, vanaf nog voor ik wist dat ik zwanger was tot bijna 20 weken. Ook bruinverlies tussen 5 en 8 weken gehad goeie echo's en dan continue buik en rugpijn. Is inderdaad groeipijn (had ik bij de eerste zwangerschap ook niet, bij de 2 misgelopen zwangerschappen en deze zwangerschap wel)

    Omdat je al eerder zwanger bent geweest verslappen je banden nu veel eerder en sneller omdat je lijf al weet wat het moet doen. Maar het kan ook zeker geen kwaad even urine naar de huisarts te brengen om te laten checken op een blaasontsteking
     
    Panniepop vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina