veel slijm verlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder85, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder85

vlinder85 Lid

17 jul 2008
    44
    0
    0
    ik heb 17 aug.-en 18.aug veel slijm verlies verloren tijdens het afvegen.....dacht dus aan mijn ei :(:
    mijn man en ik hebben 18aug. geklust nu 19aug. verlies ik weer heel veel helder slijm tijdens het afvegen :(
    wat is dit?
    wie kan mij helpen?

2. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Hoi Vlinder,

Mijn vriend en ik klussen om de twee dagen en elke keer als we geklust hebben verlies ik de dag daarop veel slijm (waar je ook nog eens draden van kunt trekken, dus lijkt op eisprong :( ).
    Vorige week verwachte ik geen ei, dus hebben we even 4 dagen rust gehad, we hadden namelijk drukke dagen achter de rug en waren daardoor erg moe, en prompt had ik geen slijmverlies meer. Nadat we weer geklust hadden had ik weer de dag daarop datzelfde slijmverlies.

Wat ik nu zelf denk is dat het vocht/slijm is van het klussen en dat dat de volgende dag er weer uit komt.

Groetjes Anna

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Vruchtbaar slijm kan zo 4 dagen aanhouden, soms wel langer.
    Dus zou gewoon doorklussen.

En wat anna omschrijft is sperma, dat heeft verder niets met vruchtbaar slijm te maken.
    Het verschil tussen sperma en vruchtbaar slijm kan lastig zijn als je nog nooit echt vruchtbaar slijm hebt gehad.
    Maar doorgaans is sperma heel dunnetjes en vruchtbaar slijm best dik.

4. vlinder85

vlinder85 Lid

17 jul 2008
    44
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie
    mijn slijm( :oops: sorry) is iets doorzichtig maar wel dik....volgens mij is het geen sperma!
    ik ga gewoon door klussen en dan zien we het wel
    xxx

Deel Deze Pagina